Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در کشور اظهار داشت: تعطیلی ۱۵ کانون در این استان به منظور کنترل ویروس کرونا ضروری است.

او افزود: فروشگاه‌ها و تعاونی فرش، پلاسکوفروشی، بازار‌های روز و پاساژ‌های مرکز چهارمحال و بختیاری، کارگزاری‌های بیمه تأمین اجتماعی، مرکز شماره‌گذاری اتومبیل، آموزش دوره‌های پیش از سربازی، نمایشگاه‌ها، مدارس و مراکز آموزش حضوری، باشگاه‌های بدن‌سازی، رستوران‌ها، محل بازی‌های رایانه‌ای و گیم‌نت‌ها، قهوه‌خانه‌ها، کافی‌شاپ‌ها و برگزاری مراسم عزاداری در منزل باید حداقل چهار هفته تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

بی توجهی برخی به دستورالعمل‌های بهداشتی استان را در شرایط بحرانی قرار داد

شیرانی اضافه کرد: تعطیلی مراکز توریستی، تفریحی و گردشگری و استقرار ایست و بازرسی در ورودی‌های چهارمحال و بختیاری برای جلوگیری از ورود مسافران و گردشگران به استان ضرورت دارد.

او ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در زمان شیوع ویروس کرونا ۲۶ هفته را آرام سپری کرد، اما از شش هفته گذشته تاکنون وارد شرایط سخت شده است.

شیرانی گفت: چهارمحال و بختیاری در هفته گذشته روزانه افزون بر ۲۰ بستری و هفته‌ای ۳۱ فوتی ناشی از شیوع ویروس کرونا داشت که اکنون در روندی کاهنده تعداد فوتی‌ها به ۲۷ نفر در هفته رسیده است.

او افزود: برگزاری مراسم عروسی و ترحیم، ورود مسافران استان‌های جنوبی، حضور برخی افراد در دهه نخست محرم به زادگاهشان در چهارمحال و بختیاری، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برخی از مراسم‌ها و مسافرت‌های درون و برون‌استانی در روز‌های هفته‌های آخر مردادماه و روز‌های ابتدایی شهریورماه سال‌جاری از عوامل شیوع ویروس کرونا در این استان به‌شمار می‌رود.

شیرانی اضافه کرد: به همین‌منظور بسیج آموزشی و اطلاع‌رسانی مهار گسترش کووید ۱۹ در شهرکرد با شعار «کار کن، زندگی کن با کرونا هم مقابله کن» از ۱۴ تا ۲۸ مهرماه در شهرکرد اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: این برنامه در سایر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری نیز گسترش می‌یابد و اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا دستورالعمل های بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی چهارمحال و بختیاری ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • صعود تیم به جمع ۴ تیم برتر لیگ برتر جوانان
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • درخشش بوکسور‌های چهارمحال و بختیاری در رقابت‌های انتخابی تیم ملی
  • توزیع سه میلیون و ۸۰۰ هزار پاکت شیر در مدارس