Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:37:26 GMT

۱۵ پروژه عمرانی جهش تولید در ایلام اجرایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۵۹۷۹

۱۵ پروژه عمرانی جهش تولید در ایلام اجرایی می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: در سال جاری ۱۵ پروژه عمرانی جهش تولید در مناطق مختلف ایلام اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «احمد کرمی» در نشست ویدئوکنفرانس با معاونان عمرانی استانداری های سراسر کشور، اظهارکرد: سهمیه استان ایلام در طرح مالی اقدام مسکن ملی ۵ هزار واحد بود که با رایزنی های صورت گرفته این تعداد به ۱۰ هزار و ۵۳۰ واحد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: ۱۳ هزار و ۷۱۸ متقاضی در سامانه اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که در مراحل ابتدایی ۵ هزار و ۲۴۸ نفر حائز شرایط شناخته شدند و از این مقدار نیز ۴هزار و ۵۸۳ نفر شرایط نهایی لازم را برای مشارکت در طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام پیدا کردند.

 

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه ۳۸ درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در استان برای برخورداری از این برنامه تایید نهایی شده اند، یادآور شد: ۲ هزار و ۶۲ متقاضی تاکنون افتتاح حساب کرده و یک هزار و ۴۲ نفر نیز مبلغ ۳۹۸ میلیارد ریال از مبلغ درخواستی را واریز کرده اند.

 

کرمی اضافه کرد: ۹ هزار و ۲۰۰ مورد از واحدهای طرح اقدام ملی مسکن استان ایلام در قالب تفاهم نامه با دستگاه های مختلف اجرا می شود که از این تعداد ۲ هزار و ۶۸۲ مورد مربوط به بنیاد مسکن، یک هزار و ۳۳۰ مورد آموزش و پرورش، ۳۵۰ واحد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۳۵۰ واحد نیز متعلق به نیروی انتظامی است.

 

معاون عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: ۶ هزار و ۶۷۱ واحد در مرحله واگذاری زمین قرار داشته که از این تعداد ۶ هزار و ۱۷۱ واحد قرارداد منعقد و همین تعداد نیز کلنگ زنی شده اند و ۲ هزار و ۷۷۰ واحد در حال صدور پروانه ساخت هستند.

 

کرمی ادامه داد: ۲ هزار و ۵۲۹ واحد ازاین تعداد نیز جزو منطقه بازآفرینی شهری هستند که مراحل انعقاد قرارداد، کلنگ زنی، اخذ پروانه ، تجهیز کارگاه، تسهیلات ساخت، اتمام پی سازی، اتمام اسکلت و سقف، اتمام سفت کاری، اتمام نازک کاری و اخذ پایانکار را می گذرانند.

 

وی همچنین از ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد دیگر در استان ایلام در قالب تفاهم نامه با بنیاد مسکن و کمیته امداد و همچنین سازمان برنامه و بودجه خبر داد که ۲ هزار واحد تا پایان دولت تکمیل خواهند شد.

 

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به پروژه های جهش تولید در استان پرداخت و گفت: ۳۰ پروژه در این چارچوب به استان ایلام اختصاص دارد که ۱۵ پروژه در بخش های راه، بهداشت و درمان، ایستگاه پمپاژ و ... به حوزه عمرانی تعلق دارد.

 

کرمی با اشاره به برنامه های دولت برای بازسازی مناطق سیل زده استان، اظهار داشت: ۲ هزار و ۵۰۰ واحد جدید در این چارچوب تاکنون احداث و ۱۹ هزار واحد نیز تسهیلات دریافت کرده اند.

 

وی یادآور شد: پروژه های اربعین استان ایلام با وجود محدودیت منابع اعتباری فعال بوده و هم اکنون در حوزه تکمیل پارکینگ ها ، زیرساخت های پایانه و پروژه های راهسازی پیمانکاران در حال فعالیت هستند تا در سال های آینده شاهد خدمات رسانی بهتری از زائران اباعبدالله الحسین (ع) که ۶۲ درصد آنها از مرز مهران تردد می کنند، باشیم.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشرفت و جهش تولید سال جهش تولید جهش تولید اقدام ملی مسکن استان ایلام ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۵۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی

شما شهروندان عزیز در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اقتصادی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان

عدم پیشرفت مسکن ملی متقاضیان بجنورد را در نیمه راه گذاشت

تنکابنی‌ها در انتظار دریافت کلید طلایی مسکن ملی

روند کند ساخت مسکن ملی متقاضیان سیرجانی را گلایه‌مند کرد

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد بلاتکلیفی متقاضیان و عدم پیشرفت پروژه مسکن ملی، در لینک زیر مشاهده کنید.

ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است

ساخت ۴ میلیون واحد نهضت ملی مسکن از سوی دولت برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد شروع شده و ۵۰۰ هزار واحد هم به متقاضیان تحویل داده شده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ممنوعیت فروش امتیاز واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم