Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مردم اراک از فعالیت جهادی قرارگاه خاتم‌الانبیاء تقدیر کردند که پروژه شهید صیدی بعد از ۱۰ سال با تلاش این مجموعه و پیگیری مدیران شهری اراک تکمیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، پروژه شهید صیدی در اراک از جمله پروژه‌هایی است که تکمیل آن یک دهه به طول انجامید به طوری که در آغاز کار شرکت آبادراهان این پروژه را آغاز ولی پس از مدتی آن را رها کرده و از تکمیل انصراف داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این و از سال قبل مذاکرات با قرارگاه خاتم‌الانبیا آغاز شد و در نهایت این پروژه پس از 10 سال توسط این قرارگاه و با پیگیری شهرداری و شورای شهر اراک تکمیل و آماده بهره‌برداری شد.

توضیحات قرارگاه خاتم الانبیا در خصوص تولید بنزینورود قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) به ظرفیت‌های معدنی خراسان جنوبیساخت مسکن رایگان برای افراد معلول و بانوان سرپرست خانوار توسط قرارگاه خاتم الانبیا

براساس برنامه‌ریزی این پروژه تا ساعاتی دیگر با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

خبرنگار خبرگزاری تسنیم ساعاتی پیش از افتتاح با حضور در این پروژه به گفت‌و‌گویی تصویری با مردم و ساکنان منطقه پیرامون تکمیل و راه‌اندازی آن و رضایت عمومی مردمی در این باره پرداخته که در زیر می‌بینید:

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاتم الانبیاء قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رسول عطائی در دیدار با مدیرعامل و اعضای قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا-موسسه امین در آذربایجان غربی، بیان کرد: هم افزایی و بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود و توسعه روش‌های صنعتی می‌تواند سرعت و کیفیت تولید مسکن در استان را افزایش دهد.   وی ادامه داد: در طرح نهضت ملی مسکن در تلاش هستیم تا از ظرفیت تمامی نهاد‌هایی که امکان همکاری و همراهی را دارند استفاده کنیم.   سرپرست اداره کل راه وشهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: این هم افزایی می‌تواند در بخش‌های عملیات‌های زیربنایی، روبنایی، آماده‌سازی و ساخت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته شوند.   عطائی اضافه کرد: راه وشهرسازی آذربایجان غربی آماده هر گونه همکاری با قرارگاه امین در راستای اجرای طرح‌های راه وشهرسازی به خصوص طرح‌های نهضت ملی است.

دیگر خبرها

  • بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن
  • ناشنوایان با آموزش صحیح و شناخت صحنه در فعالیت‌های جهادی مشارکت کنند
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • ساماندهی ۵۲۰۰ گروه جهادی در فارس
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن ملی در آذربایجان غربی
  • مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا در ساخت مسکن در آذربایجان غربی
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس