Web Analytics Made Easy - Statcounter

تغییر چهره محسوس یک دختر جوان ژاپنی پس از انجام جراحی پلاستیک توجه کاربران شبکه‌ای اجتماعی در آسیا را به خود جلب کرده است. تغییر چهره «میکیشی» ۲۵ ساله پس از انجام یک جراحی زیبایی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

 

این دختر ژاپنی با انتشار تصاویری از خود اعتراف کرد که تغییر چهره محسوس او به خاطر عمل‌های زیبایی بوده که در ماه مارس امسال انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که برای این عمل‌های زیبایی مبلغ ۴ میلیون ین ژاپن (۴۰۰۰۰ دلار) به جراحان پرداخت کرده است. با این حال میکیشی با وجود پرداخت این هزینه سنگین بابت جراحی‌ های زیبایی روی صورتش گفت که از چهره جدید خود کاملا راضی و خوشحال است و موجب شده تا شادی واقعی را در زندگی اش تجربه کند.

 

میکیشی در گفتگو با مجله SPA ژاپن گفت که از دوران دبیرستان قصد داشته تا صورتش را تحت عمل جراحی زیبایی قرار دهد. او با آنکه از چهره قبلی اش راضی بود، اما گاهی مورد تمسخر اطرافیان و دوستانش قرار می‌گرفت. تمسخر اطرافیان  میکیشی تا انجا ادامه یافت که موجب شد تا این دختر از چهره اش متنفر شود.

 

میکیشی در این باره گفت: چنان از صورتم متنفر شده بودم که نمی‌خواستم کسی صورتم را ببیند. برای پیاده روی بیرون نمی‌رفتم و قطار سوار نمی‌شدم. تمام تمرکزم را از دست داده بودم و در کلاس گاهی  به گریه می‌افتادم. به مادرم گفتم پس از فارغ التحصیل شدن حتما صورتم را تحت عمل جراحی قرار خواهم داد.

 

میکیشی با وجود آنکه بخاطر تامین هزینه‌های عمل‌های جراحی صورتش مقروض شد، اما آن را به رنجی که بابت از دست دادن اعتماد به نفسش   تحمل می کرد ترجیح داد. او پس از انجام جراحی پلاستیک و انتشار تصاویرش پیام‌های زیادی از طرف افرادی که با مشکل مشابه او دسته و پنجه نرم می‌کنند دریافت کرده است.

این دختر ۲۵ ساله اکنون افرادی را که واقعا نیاز به جراحی پلاستیک دارند تشویق به این کار می‌کند و به افرادی که دارای صورتی نرمال هستند، اما از فقدان اعتماد به نفس رنج می‌برند مشاوره می‌دهد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جراحی پلاستیک تغییر چهره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد

به گزارش همشهری آنلاین، خیابان ۳۰ تیر در قلب تاریخی تهران از گذرهای قدیمی گردشگری و غذا است که اواخر سال گذشته شهرداری تهران بنا به دلایلی از جمله تامین و رعایت موارد ایمنی مکان هایی چون موزه آبگینه و ... تصمیم گرفت تغییرات در چهره و نحوه ارائه خدمات این گذر ایجاد کند. به گفته علیرضا نادعلی، کاربری سابق این خیابان برای مدیریت شهری قابل قبول نبود و در منزلت و شأن یک گذر فرهنگی و تاریخی در یکی از قدیمی‌ترین نقطه‌های تهران با آثار و ابنیه فاخر نبود.

او تاکید کرد: «درست در فضایی که گردشگران می‌توانند از فضای تاریخی و فرهنگی این خیابان استفاده کنند، گذر خوراکی شکل گرفته بود و اکنون با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدم که کاربری این گذر باید تغییر کند.»

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان این که کاربری فرهنگی برای این گذر پیش بینی شده است، گفت: «در طرح جدید اکثر غرفه‌ها به صنایع دستی و محصولات فرهنگی و هنری اختصاص خواهد داشت و غرفه های غذا کمتر می شوند.» به گفته نادعلی هنوز اقدام عملیاتی انجام نشده است؛ البته طراحی فضا بسیار اهمیت دارد و باید الزامات آن رعایت شود.

کد خبر 846869 برچسب‌ها كافه - كافه‌رستوران شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • سرنوشت تلخ زیبای ۲۷ساله، یک ایران را متاثر کرد
  • زیر تیغ
  • شرم از بدن
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • دولت سیزدهم انتصاب یک چهره دولت قبل در پست پایین دولت فعلی را تحمل نکرد
  • تغییر چهره متین ستوده بازیگر لیسانسه‌ها بعد از ۸ سال
  • تغییر چهره جالب بازیگر سریال «جومونگ»/عکس
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد