Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ معاون رئیس جمهور گفت: ۳ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان مرکزی ساخته می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، محمدباقر نوبخت صبح امروز در بدو ورود به شهر اراک در پاویون استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر خود به استان مرکزی اظهار داشت: امروز مامور ابلاغ سلام رئیس جمهور و دولت به مردم استان مرکزی هستم و همچنین 3 موضوع و اقدام در سفر به این استان را پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مجموعه طرح و پروژه‌هایی که تا پایان سال 99 و یا قبل از اتمام فعالیت دولت به بهره برداری برسد، در شورای برنامه ریزی استان مصوب و اعتبارات کامل آن دیده می‌شود.

نوبخت عنوان کرد: مجموعه‌ای از طرح‌های تولیدی با اعتبارات در نظر گرفته شده در قالب برنامه جهش تولید در راستای دستورات و ابلاغ رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای استان در سال 99 مشخص و در شورای برنامه‌ریزی مورد بحث و بررسی می‌شود.

حضور نوبخت در مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان ورزشیمعاون نوبخت: دولت در نیمه نخست سال کسری بودجه نداشتخبر خوش نوبخت برای مردم کرمانشاه / پتروشیمی چهارم با سرمایه‌گذاری 7000 میلیاردی ساخته می‌شود

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور تصریح کرد: همین طور در سفر امروز به استان مرکزی، عملیات اجرایی 3000 واحد مسکونی در قالب 1000 واحد مختص مددجویان کمیته امداد و 2000  واحد برای افراد کم‌درآمد شروع و تمام برنامه‌های این سفر تا پایان امسال یا پایان فصل نخست سال آینده بهره‌برداری می‌شود.

وی اضافه کرد: در این سفر البته چند افتتاحیه انجام می‌شود که طی 7 تا 8 ماه آینده آتی نیز این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری خواهد بود.

انتهای پیام/711/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۶۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی زنجان در دست ساخت است
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر