Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس تا الان نتوانسته طلب سرمربی پیشین و کروات خود را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس به خاطر بدهی ۷۸۰ هزار یورویی به برانکو ایوانکوویچ بسته شده و اگر این باشگاه تا زمان اعلام شده توسط فیفا پول را به برانکو پرداخت نکند با جرایمی مانند کسر امتیاز و در مراحل بعد سقوط به لیگ پایین‌تر مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل پرداخت طلب سنگین برانکو به چالشی بزرگ برای مدیریت باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است. در این گزارش قصد داریم آخرین اخبار از پرداخت طلب برانکو را که بعد از گفتگو با یک منبع موثق به دست آوردیم اعلام کنیم.

پولی شنبه پرداخت نشد!

قرار بود که اول هفته جاری و در روز شنبه مبلغی حدود ۱۵۰ هزار یورو به برانکو پرداخت شود تا باشگاه پرسپولیس قسمتی از مطالبات خود را داده باشد، اما این کار انجام نگرفت. ظاهراً قسمتی از این پول به عنوان پاداش به بازیکنان پرسپولیس پرداخت شده و قسمتی هم مانده است.

پرسپولیس میخواهد کل طلب برانکو را یکجا بدهد

از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا کل طلب ۷۸۰ هزار یورویی خود را به برانکو به صورت یکجا پرداخت کنند. به خاطر همین برخی نامه نگاری‌ها و رایزنی‌ها انجام شده تا از طریق یک منبع داخلی این پول به برانکو پرداخت شود تا برای همیشه پرونده شکایت از پرسپولیس بسته شود.

پاداش آسیایی به برانکو نمی‌رسد

طبق قانونی که کنفدراسیون فوتبال آسیا وضع کرده و هر تیمی که در مرحله گروهی یا مراحل بالاتر در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی کسب می‌کند مبلغی را به عنوان پاداش دریافت می‌کند، مبلغی که اگر تیم‌ها تا مراحل بالاتر بروند پول کمی نیست. همین مسئله این سوال را پیش آورده که آیا ممکن است مطالبات برانکو از این طریق پرداخت شود؟ پاسخ، اما منفی است. با توجه به اینکه زمان مشخصی برای پرداخت این پول به باشگاه‌ها از طریق AFC وجود ندارد باشگاه پرسپولیس هیچ حسابی روی این پول برای پرداخت مطالبات برانکو نکرده است.

یک فرشته نجات به داد پرسپولیس میرسد؟

طبق اعلام منابع موثق قرار شده تا یک شرکت کل طلب برانکو را به صورت یکجا به حساب او واریز کند و چند ماه به باشگاه پرسپولیس فرصت بدهد تا این بدهی را پرداخت کند. با توجه به اینکه شرکت مذکور در امر صادرات هم فعالیت می‌کند می‌تواند بدون هیچ مشکلی پول را به حساب برانکو واریز کند. درعوض باشگاه پرسپولیس هم یک پروپوزال به شرکت مذکور ارائه داده که می‌تواند محصولات این شرکت را در فضای تبلیغاتی باشگاه تبلیغ کند و به نوعی برند این شرکت را بلد کند. در همین خصوص مذاکرات ادامه دارد تا در صورت توافق نهایی این شرکت کل طلب برانکو را پرداخت کند.

به گزارش میزان پرداخت طلب برانکو با توجه به اینکه خطر کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته پایین‌تر وجود دارد اولویت اول باشگاه پرسپولیس است. مدیران این باشگاه باید توجه داشته باشند که تا زمان تعیین شده توسط فیفا این پول را باید پرداخت کنند تا هم پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز شود و هم این تیم فصل بعد را با کسر امتیاز شروع نکند. پرداخت طلب برانکو به هر شیوه‌ای یک آزمون بزرگ برای مدیران باشگاه است هر چند اگر این مطلب هم پرداخت شود جزو وظایف مدیریت باشگاه بوده و چیز عجیب و غریبی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ برانکو ایوانکوویچ باشگاه پرسپولیس طلب برانکو پرداخت شود پرداخت طلب کل طلب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان تیم پرسپولیس، بعد از پایان بازی با سپاهان در خصوص این دیدار گفت: بعد از اتفاقاتی که هفته گذشته افتاده بود، همه هواداران یکدل شدند که سه امتیاز بازی را کسب کنند اما متاسفانه شرایط بازی طوری رقم خورد که تیم حریف با تمام احترامی که برایشان قائلم، بازی فشرده ارائه دهد.

وی افزود: این، شرایط را خیلی سخت کرده بود اما این را هم باید بگویم که هواداران برایمان سنگ تمام گذاشتند و قول می‌دهم که تا آخرین بازی تمام تلاشمان را میکنیم و به نظرم هنوز چیزی تمام نشده و 15 امتیاز باقیمانده و اختلاف یک امتیاز چیزی نیست که بخواهیم از الان خودمان را برای اتفاقی که مدتهاست زحمت کشیدیم، کنار بکشیم.

او در خصوص بازی بعدی سرخپوشان گفت: نساجی یک تیم قابل احترام است که همیشه تمام تلاشش را کرده تا دقیقه 90. این جدال ما مرگ و زندگی است و امیدوارم هرچیزی که خیر و صلاح است، اتفاق بیفتد. مطمئن باشید فوتبال زیبایی ارائه خواهیم کرد و امیدوارم در نهایت تیمی که لیاقت برد دارد، به آن برسد.

امیری در مورد تغییر مالکیت پرسپولیس و پاداشی که برای برد امروز وجود داشت، عنوان کرد: من از پاداش برد سپاهان اطلاع نداشتم اما به هر حال یک اتفاق میمون و مبارکی بود برای دو باشگاه. امیدوارم اتفاقات سالیان گذشته دیگر تکرار نشود و در عرصه بین‌المللی رقابت کنیم.

کاپیتان سرخپوشان درباره بازگشت بیرانوند گفت: جا دارد از زحمات امیررضا رفیعی تشکر کنم، واقعا روی گلهای بازی قبلی مقصر نبود و مقصر ما بازیکنان بودیم و نباید اجازه میدادیم موقعیت بسازند. علی بیرانوند هم نیازی به تعریف و تمجید ما ندارد و یک انرژی و دلگرمی است.

او راجع به کیفیت نازل بازی پرسپولیس سپاهان نیز اظهار داشت: من احساس می‌کنم حساسیت بیش از حد بازی و اینکه سپاهان با آنالیزی که کرده بود و تک تک بازیکنان ما را من تو من کرده بود، بازی را کسل کننده و سخت کرد.

دیگر خبرها

  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • نجات ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان طی ۲۴ ساعت گذشته
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • نجات جان ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • تمرین شاداب پرسپولیس قبل از دیدار حساس برابر سپاهان