Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:57:52 GMT

امنیت پیش نیاز توسعه کشور است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۷۳۵۵

امنیت پیش نیاز توسعه کشور است

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه امنیت، مقدمه و پیش نیاز توسعه کشور است، گفت: لازم است کارکنان نیروی انتظامی برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم و هدایت موثر ماموریت ها آمادگی همیشگی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در جمع کارکنان پلیس پیشگیری ناجا اظهار کرد: امنیت، نعمت بسیار بزرگ و ارزشمندی است از این رو کارکنان نیروی انتظامی خصوصا مجموعه پلیس پیشگیری در سراسر کشور که در راستای تامین نعمت امنیت، آرامش و آسایش مردم شبانه روز در حال تلاش و مجاهدت هستند، انسان های ارزشمندی هستند چراکه آنها مهم‌ترین نیاز بشر را تامین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امنیت مقدمه، پیش نیاز و بستر تمام پیشرفت ها و توسعه کشور است بنابراین کارکنان نیروی انتظامی باید قدر و منزلت و ارزش کار خود را که هم ردیف با عبادت ارزیابی شده است بدانند، مردم عزیز و انقلابی ما هم قدردان زحمات همه تلاشگران عرصه نظم و امنیت هستند.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر لزوم آمادگی همیشگی کارکنان برای ارائه خدمات و پاسخگویی به مردم همچنین مدیریت و هدایت موثر ماموریت‌ها ادامه داد: حفظ آمادگی و هوشیاری، پاسخگویی به مطالبات رده های تابعه و رسیدگی به درخواست مراجعان و تکریم ارباب رجوع و آموزش نیروهای زیرمجموعه از جمله تدابیر و امور مورد تاکید در نیروی انتظامی است که همه ما مکلف و موظف به اجرای کامل آن هستیم.  

سردار معصوم بیگی ادامه داد: کلانتری ها و پاسگاه ها در خط مقدم ماموریت های نیروی انتظامی و ویترین سازمان و نظام محسوب می شوند لذا در خط مقدم بودن نیازمند سرآمد بودن در نظم، اطاعت پذیری، آمادگی و پاسخگویی است.

ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری ناجا گفت: به هر میزان که از آموزش و تمرین های تخصصی برخوردار باشیم به همان میزان انگیزه، توان و آمادگی ما برای انجام ماموریت ها ارتقاء خواهد یافت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا به فرمایش حضرت علی (ع) در خصوص اهمیت دوراندیشی اشاره کرد و گفت: ایشان فرموده اند: "پیروزی و موفقیت در سایه دور اندیشی حاصل می شود"، این بیان ارزشمند مولای متقیان نشانگر اهمیت برنامه ریزی، آموزش و تمرین و ممارست برای حفظ آمادگی است لذا به تناسب شرایط، زمان و مکان باید توان خود را افزایش و به مرحله صد در صد برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار معصوم بیگی با بیان اینکه امنیت تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: شایسته است کارکنان نیروی انتظامی برای تامین امنیت نه تنها از آمادگی کامل برخوردار باشند بلکه از منظر اخلاق، توانایی جسمانی، روحی و فکری نیز ورزیده و الگو باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امنيت نیروی انتظامی کارکنان نیروی انتظامی پلیس پیشگیری ناجا ماموریت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • قدردانی مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی در قم از اجرای طرح نور
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • اعلام آمادگی ایران برای همکاری دفاعی و امنیتی با هند