Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه قدس گیلان ضمن قدردانی از تلاش پرستاران بیمارستان رازی رشت گفت: حضور مدافعان سلامت کنار مردم در ایام شیوع کرونا یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در دیدار با پرستاران بیمارستان رازی رشت اظهار داشت: حضور مدافعان سلامت در کنار مردم در ایام شیوع ویروس کرونا یادآور رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه کادر بهداشت و درمان در چند ماه اخیر با تمام توان خود به مردم خدمت کردند خاطرنشان کرد: این ایثار و ازخودگذشتگی کادر بهداشت و درمان نشان می‌دهد که دفاع در هر عرصه‌ای وجود دارد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های بی‌نظیر پرستاران و پزشکان برای مداوای بیماران کرونایی تصریح کرد: شما در این چندماه بی‌نظیر بودید و اقدامات و خدمات زیادی به مردم ارائه دادید و موظف هستیم که از شما قدردانی کنیم.

هشدار فرمانده سپاه گیلان نسبت به تخریب بی‌رحمانه جنگل‌های تالش / برای مبارزه ‌در کنار مردم منطقه هستیمفرمانده سپاه گیلان: مردم در مقابل فشارهای اقتصادی ایستادگی کردندفرمانده سپاه گیلان: دشمن تمام توان خود را در جنگ اقتصادی به‌کار گرفته است

سردار عبدالله‌پور با بیان اینکه از خداوند می‌خواهیم شر این ویروس منحوس را هر چه سریع‌تر از سر همه کم کند ابراز داشت: هیچ راهی جز رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی نداریم و باید برای قدردانی از زحمات شما این موارد رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش کادر بهداشت و درمان اظهار داشت: در این ایام سخت پرستاران و پزشکان و همچنین گروه‌های جهادی و مردم‌نهاد برای کاستن از بار مشکلات مردم اقدامات ارزنده‌ای انجام دادند.

ارسلان سالاری به تلاش بی‌وقفه و از خودگذشتگی کادر بهداشت و درمان در روزهای نخست شیوع کرونا در گیلان اشاره کرد و عنوان داشت: روزانه حدود 300 بیمار در بیمارستان رازی رشت بستری می‌شدند و بار سنگینی بر روی دوش مدافعان سلامت وارد می‌شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز گیلان نیز در حاشیه این بازدید اظهار داشت: نخستین گزارش از بخش کرونا در کشور توسط یک خبرنگار گیلانی تهیه و پخش‌ شد و این نشان می‌دهد که ما همواره در کنار کادر سلامت حضور داشته و به مردم اطلاع‌رسانی می‌کردیم.

محمدباقر باقرزاده با اشاره به تولید سریال و مستند درباره ازخودگذشتگی کادر بهداشت و درمان خاطرنشان کرد: تولیدات رسانه‌ای به‌جهت انتقال فرهنگ دفاع مقدس مدافعان سلامت گیلان به نسل‌های آینده را در دستور کار داریم.

انتهای پیام/613/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کادر بهداشت و درمان بیمارستان رازی رشت فرمانده سپاه گیلان مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست