Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، قاسم شریفی پیش از ظهر امروز در کارگروه نظارت و ارزیابی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اداری و دولتی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: 

سرمایه‌های انسانی، مهم‌ترین و باارزش‌ترین ثروت جامعه هستند؛ اگر در جامعه به‌ویژه در محیط‌های اداری، به امنیت روانی و سلامت این گران‌بهاترین ثروت آفریده شده، توجه نکنیم، آن‌وقت نباید انتظار فرآوری از استعدادهای این ثروت را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: اگرچه بسیاری از مدیران با بهره‌گیری از استعدادهای خود و اطرافیانشان، اقدامات شایسته‌ای را در سطوح میانی و خرد انجام داده‌اند، اما متأسفانه چند دستگاه اجرایی محدود هم تهدید کرونا را به تهدید به منابع انسانی تبدیل کرده‌اند.‌

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان گفت: هنر ما این است که با توجه به شرایط، موقعیت‌هایی را خلق کنیم که استعدادهای سرمایه انسانی ظهور کند؛ نه آنکه طوری رفتار کنیم که در کنار ویروس کووید ۱۹، ده‌ها کرونای دیگر در دستگاه ما رشد یابد.

شریفی اضافه کرد: در تمام دستورالعمل‌های گذشته، تأکید شده است تمهید مقدمات برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، اعم از مراجعه‌کنندگان به دستگاه‌ها و کارکنان بسیار مهم است.

او گفت: به همین منظور، شاخص‌هایی برای اجرا و نظارت ابلاغ شد؛ چرا بعد از هفت ماه، هنوز دستگاهی، ثبت ورود و خروج کارکنانش را به روال سنتی و با استفاده از اثر انگشت انجام می‌دهد؟

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و امور حقوقی استانداری سمنان اضافه کرد: اداره‌ای که به سلامت کارکنان خود اهمیت ندهد، قطعاً برای سلامت شهروندان و مراجعه‌کنندگان نیز اهمیتی قائل نخواهد بود.

شریفی گفت: به روایت معصوم (ع) مردم عیال خدا هستند و زمان مسؤولیت، فرصت خادمی به عیال خداست، نه فرصت ظلم به خانواده خدا!

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارزیابی عملکرد منابع انسانی سرمایه انسانی سمنان قاسم شریفی مدیرکل دفتر بازرسی مدیرکل دفتر بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان