Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@19:09:39 GMT

خدمت‌رسانی به مردم اساس کار نهادهای شورایی است

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۲۳۷

خدمت‌رسانی به مردم اساس کار نهادهای شورایی است

ایسنا/کردستان نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اقداماتی است که نهادهای شورایی انجام می‌دهند چراکه منتخب مردم باید در خدمت آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ عبدالرضا پور ذهبی امروز(۱۰ مهرماه) در دیدار با شهردار و شورای شهر سنندج، با اشاره به مشکلات شهر سنندج، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های آتی ما بازدید در شهر سنندج است که بنا داریم این اقدام را انجام دهیم که بخشی از مشکلات این شهر را شناسایی کنیم هر چند که بسیاری از این مشکلات به راحتی قابل لمس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به مردم استان توصیه کرد نسبت به‌جایی که زندگی می‌کنید باید طبع بالایی داشته باشید لذا بارها شنیده‌شده که استان کردستان یک استانی فرهنگی است و این در خصلت و سرشت مردمان این استان به‌وفور دیده می‌شود و نباید این استان را محروم نامید چراکه بار منفی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، مردم استان را انسان‌های با نجابت، کم‌توقع و دوستدار به اهل‌بیت دانست و گفت: مردم استان کردستان در اوج گرفتاری و مشکلات فراوان ازجمله عدم اشتغال، هیچ‌وقت حرف تلخ از آن‌ها شنیده نشده و گلایه کردن آن ها برحق بوده لذا این مردم مستحق توجه هستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پور ذهبی، با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمایش کرده‌اند مسئولان در هر جایی که کار می‌کنند آنجا را مرکز دنیا بدانید، ذکر کرد: مسئولان باید با هدف توسعه و پیشرفت و آبادانی به مردم خدمت کنند چراکه این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی به معضلاتی ازجمله بیکاری، ازدواج جوانان و گرانی روزافزون اشاره و عنوان کرد: مسائلی در کف جامعه دست مسئولان نیست ازجمله گرانی و شیوع ویروس کرونا که متأسفانه کسب‌وکار بسیاری از افراد جامعه متأثر از آن شده اما در این شرایط می توانیم با اخلاق مهربان و بدون تکبر در کنار همدیگر در رفع مشکلات گام برداریم.

 نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، همچنین به نهادهای شورایی اشاره کرد و افزود: خدمت‌رسانی به مردم یکی از اقداماتی است که نهاد های شورایی انجام می‌دهند چراکه منتخب مردم باید در خدمت آن‌ها باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پور ذهبی در ادامه خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی مسئولان به مردم کاری ارزشمند، سزاوار ثواب و معنویت بالایی دارد لذا خدمت به مردم در هرکجای ایران بهترین اقدام در توسعه آن شهر و دیار است.

وی افزود: استفاده از قشر دانشگاهی در شورا نشان از شایستگی مردم است که در شورای شهر آن‌ها را انتخاب کرده‌اند.

حشمت اله صیدی، شهردار سنندج، در این دیدار گفت: نبود درآمد سرانه مردم کمتر از نصف میانگین کشوری و نبود صنعت در استان کردستان موجب بیکاری بسیاری از افراد شده اما خوشبختانه مردم این استان در کمال آرامش و امینت پایداری بر سر می‌برند.

وی به ظرفیت‌های استان اشاره کرد و افزود: مناظر طبیعی، صنایع‌دستی، کشاورزی، زیرساخت‌های فرهنگی و طبیعت بکر و زیبا در استان کردستان می‌تواند موجب توسعه بیشتر باشد. 

شهردار سنندج، با اشاره به وضعیت شورا و شهرداری، بیان کرد: در این شرایط تحریم و جنگ ظالمانه، دوره پنجم شورای شهر کم‌نظیر و در قیاس با شورای شهرهای هم‌جوار و همسان باوجود مشکلات در بسیاری از حوزه‌ها توانسته ایم موفق عمل کنیم.

صیدی ذکر کرد: در حوزه خدمات شهری، فرهنگی، جشنواره‌های نوروزی، کنگره ۵۴۰۰ شهید و مشاهیر کرد شهرداری توانسته حضور فعالی داشته و همچنین شهر سنندج در شبکه خلاق موسیقی یونسکو دارای برند است.

وی در بخش سرمایه‌گذاری به احداث مکانی برای تاناکورا اشاره کرد و گفت: برای بهره‌برداری پیاده راه سنندج با مشکلاتی از جمله جذب نیروی انسانی، عوامل اجرایی و اعتبارات مواجه شدیم.

سجاد غریبی رئیس شورای شهر سنندج، با اشاره به اینکه میزان حاشیه‌نشینی شهر سنندج نسبت به شهرهای دیگر بسیار بالا است، گفت: با توجه به اینکه تعداد جوانان تحصیل‌کرده در سنندج زیاد است اما در سطح بالایی از بیکاری قرار داریم.

وی افزود: در شهر سنندج جوانان به ناچار اقدام به دست‌فروشی کرده‌اند و همه انتظار دارند جمع‌آوری شوند درحالی‌که با نبود اشتغال و بیکاری مواجهیم و جمع‌آوری دست‌فروشان راه‌کار مناسبی نیست.

رئیس شورای شهر سنندج بیان کرد: اگر مسئولی برای توسعه استان کردستان اقدامی انجام دهد مردم این استان همیشه قدردان وی هستند لذا درخواست داریم در حوزه پیشرفت و توسعه و آبادانی استان پیشرو باشید.

مجید شاه اویسی، عضو شورای شهر سنندج، هم با اشاره به گرانی زمین در سنندج، گفت: در شهرستان سنندج متأسفانه نسبت به تعداد جمعیت آن اما قیمت زمین بسیار بالا و سرسام‌آور است و این شرایط را برای این مردم که با نبود اشتغال مواجه‌اند سخت و سخت‌تر کرده است در این راستا می‌طلبد با مدیریت بیشتر به آن توجه کرد.

ارسطو گویلی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر سنندج نیز به هویت تاریخی شهر سنندج اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از نقاط و محلات این شهر دارای عدم پیشرفت است و این درشان مردم این شهر نیست.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین نواحی منفصل در کشور مربوط به شهر سنندج است، یادآور شد: دخالت ناکارآمد راه و شهرسازی در حوزه مسکن باعث شده شهرک‌های نوساز جزء مناطق کم برخورد و امکانات و زیرساختی مناسب نداشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرداري شوراي شهر استانی اجتماعی استان کردستان شورای شهر سنندج خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • ۶۳مرکز معاینه فنی خودرو در استان تهران به مردم خدمت رسانی می کنند
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • سیاسی‌بازی در شوراها مانع خدمت‌رسانی می‌شود