Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@22:42:55 GMT

اعتراف وحشتناک قاتل جوان هیرمندی

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۲۴۳

اعتراف وحشتناک قاتل جوان هیرمندی

قتل / به گزارش رکنا، سردار "احمد طاهری افزود: در پی وقوع یک فقره قتل جوانی در خرداد ماه سال 98 ، بلافاصله تیمی از کاراگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: با حضور ماموران در صحنه قتل، مشخص شد جوان 26 ساله در یک نزاع دسته جمعی و بر اثر اصابت گلوله کلت کمری به شدت مصدوم و به علت جراحات وارده فوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی پس از بررسی دقیق صحنه جرم و آثار جنایت با انجام یک سری تحقیقات گسترده میدانی و جمع آوری سرنخ‌های موجود، عامل این جنایت را که از قبل با مقتول اختلاف مالی داشت، شناسایی و دستگیری آنان را دستور کار قرار دادند.

دستگیری قاتل بی رحم در هیرمند

او عنوان کرد: با توجه به اینکه قاتل پس از ارتکاب به این جنایت به مکانی نامعلوم متواری شده بود، تلاش پلیس برای دستگیری وی ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد متهم در سطح شهرستان واصل شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: کاراگاهان پلیس با دریافت این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهم را در یکی از روستا‌های شهرستان هیرمند شناسایی و روز گذشته در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از ۱۵ ماه فرار دستگیر کردند.

او با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری از متهم و اعتراف وی به جنایت ارتکابی به دلیل یکسری اختلافات مالی با مقتول، خاطر نشان کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم جرم جنایت اخبار حوادث قتل فرار جوان نزاع دسته جمعی ماه حوادث سیستان و بلوچستان اخبار سیستان و بلوچستان عکس فیلم دختر تلگرام ایران مرد ساعت ماه همسایه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری

سرهنگ کریمی گفت: بعد از وقوع قتل در عنبرآباد سه نفر عامل مرتب با این قتل دستگیر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی، به رغم اینکه متهم دائم مکان حضور خود را تغییر می‌داد هویت قاتل را شناسایی و در نهایت با پی‌جویی‌های بی‌وقفه این متهم را طی یک عملیات شبانه در مخفیگاهش دستگیر و به فرار وی پایان دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم