Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@22:19:34 GMT

توزیع بسته حمایتی کمک مومنانه در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۸۳۴۲

توزیع بسته حمایتی کمک مومنانه در اهواز

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل نوروزیان مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان گفت: سازمان بسیج هنرمندان خوزستان در مرحله سوم طرح کمک مومنانه ۱۰۰ بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته نوشت افزار را تهیه و در میان اقشار نیازمند جامعه که از قبل شناسایی شده بودند، توزیع نمود.

او افزود: در مرحله اول و دوم این طرح نیز در مجموع با همکاری هنرمندان بسیجی سازمان بیش از ۶۸۰ بسته کمک‌های معیشتی تهیه و توزیع شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان عنوان کرد: تهیه و توزیع بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بسته بهداشتی، مشارکت در تولید ماسک، راه اندازی کارگاه دوخت لباس محافظ پزشکی جهت مدافعان سلامت، حضور هنرمندان بسیجی در قالب گروه‌های جهادی در ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری، برگزاری مراسمات مختلف هنری در مراکز درمانی سطح استان خوزستان، تهیه و توزیع پوشاک و کفش بچگانه برای تعدادی از خانواده‌های بی سرپرست وبی بضاعت بخشی از اقداماتی است که صورت گرفت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمک مومنانه بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمد جامع بیان کرد: ساخت این دیوار حائل از آبان ماه سال گذشته با هدف رفاه حال شهروندان و جلوگیری از بروز حوادث احتمالی به ویژه ریزش سنگ هنگام باران آغاز و در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت دیوار حائل خیابان چهار شهید خالدی به روش سنگچین به ارتفاع ۲ متر انجام خواهد شد ابراز امیدواری کرد: با ساخت پارک محله‌ای توسط شهرداری در امتداد دیوار حائل، این طرح هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

معاون بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص جابه جایی ساکنین این منطقه (منبع آب اهواز) برای جلوگیری از خطرات احتمالی گفت: ساخت واحد مسکونی برای بخشی از ساکنین این منطقه بر عهده راه و شهرسازی است.

وی افزود: در این راستا کار ساخت حدود ۲۳۰ واحد برای جابه جایی ساکنین منطقه منبع آب در دست اجرا قرار گرفت و اکنون پیشرفت فیزیکی این واحد‌ها بیش از ۷۰ درصد است.

محله "منبع آب" یکی از مناطق حاشیه نشین در شهر اهواز است؛ این منطقه هرچند در حاشیه شهر قرار ندارد، اما با توجه به ساختار منازل مسکونی و معضلات آن به عنوان یکی از مناطق حاشیه‌نشین اهواز به شمار می‌آید.

 

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۳۰ واحد برای جا به جایی ساکنین منبع آب اهواز
  • ماجرا‌های کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • ماجراهای کنسرت «سیروان خسروی» در اهواز تکرار نمی‌شود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • هوا در خوزستان گرم‌تر می‌شود
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • معرفی چهره هنر انقلاب اسلامی در خوزستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز