Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، در شرایطی که روز گذشته احمد سعادتمند از مدیرعاملی استقلال برکنار شد از احمد مددی به عنوان جدی ترین گزینه سرپرستی باشگاه استقلال یاد می شود.

ظاهرا از روز گذشته تا امروز گزینه های مختلفی برای سرپرستی باشگاه استقلال مورد بررسی قرار رفته اما تا امروز تنها روی احمد مددی جمع بندی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در این بین تا لحظه انتشار این خبر نام مهدی نوروزی از فهرست گزینه های سرپرستی خارج شده است.

از سوی دیگر گفته می شد با توجه به وضعیت فعلی مجددا به اسماعیل خلیل زاده سرپرستی باشگاه استقلال پیشنهاد شده اما وی این مسئولیت را قبول نکرده است.

 تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال پیش از ظهر امروز مقابل ساختمان این باشگاه تجمع کرده و خواستار روشن شدن وضعیت این باشگاه هستند.

کد خبر 553772 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد

سن سیرو مقابل جنوا روز ساکتی خواهد داشت.

طرفداری | هواداران افراطی میلان (اولتراها) تایید کردند که در بازی بعدی سری آ مقابل جنوا، سکوت اختیار خواهند کرد و از هواداران عادی نیز خواستند همین کار را انجام دهند تا باشگاه را به «ادامه سرمایه‌گذاری» و انتخاب مربی‌ای که بتواند «تیم را به وجد آورد» تشویق کنند. در بیانیه کوروا سود آمده:

 یکشنبه مقابل جنوا، هیچ بنری نصب نخواهیم کرد، پرچمی تکان نخواهیم داد و از هرگونه حمایتی خودداری خواهیم کرد. ما از سایر هواداران دعوت می‌کنیم به اعتراضی بپیوندند که تنها هدف آن تشویق باشگاه برای ادامه سیاست سرمایه‌گذاری است که تابستان گذشته آغاز شد، انتخاب مربی‌ای که بداند چگونه تیم را به وجد آورد و از بازیکنان جوان بازی بگیرد. همچنین می خواهیم تیم بازیکنانی مناسب برای پست‌هایی که در این فصل خالی ماندند جذب کند‌. تصمیم‌گیری و انتخاب اسم برعهده ما نیست، اما باشگاه باید نشانه‌ای قوی ارسال کند که می‌خواهد پروژه‌ای را که تابستان گذشته آغاز شد، تقویت کند. همیشه با میلان در قلبمان.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال