Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ رئیس جمهور، نظارت های گسترده تر و وضع جرائم بر اساس مطالبه عمومی و درخواست دستگاه‌های مسئول و نظارتی را برای تضمین رعایت دقیق و همگانی دستورالعمل های بهداشتی و مهار روند شیوع بیماری کرونا در جامعه، ضروری خواند و از روسای کمیته های امنیتی – اجتماعی و درمانی ستاد ملی مقابله با کرونا خواست تا دستورالعمل تدوین شده در این عرصه را برای تصویب در جلسه روز شنبه ستاد ملی ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی روز پنجشنبه در جلسه روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا، گفت: بر اساس انتظار و مطالبه جامعه و نیز دستگاه‌های نظارتی و مسئول برای وضع ضمانت اجرایی در قبال رعایت دستورالعمل‌ها و جریمه کسانی که پروتکل‌ها را رعایت نمی‌کنند نظیر آنچه در کشورهای دیگر نیز اجرا شده است، جرائمی متناسب با تخلفات در سه سطح ادارات، اصناف وکسب و کارهای خصوصی و  فضاهای عمومی و همچنین دستگاه های ناظر و جریمه کننده، مشخص شده است.

رئیس جمهور اظهارداشت: در خصوص ادارات باید تخطئی از پروتکل ها به عنوان تخلف اداری محسوب شده و طبق ضوابط اداری، با قاطعیت و جدیت با متخلفان برخورد شده و مورد توبیخ اداری قرار گیرند.

دکتر روحانی افزود: در خصوص اصناف نیز ضروری است با کمک سازمانهای مرتبط با اصناف و بنگاه های خصوصی و اتاق اصناف، نظارت ها با قاطعیت دنبال شود و متخلفان چه صاحبان مشاغل و بنگاهها و چه خدمات گیرندگان، بر اساس جرائمی که تعریف شده باید برخورد شوند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه ستادهای استانی مقابله با کرونا با توجه به مصوبات گذشته ستاد ملی همچنان با مجوز وزیران کشور و بهداشت و متناسب با وضعیت شیوع کرونا در استانهای خود تصمیم می گیرند، دستور داد با توجه به وضعیت شدیدتر کرونا در تهران، کنترل ها و نظارت ها با دقت، شدت و جدیت بیشتری دنبال شود تا هر چه سریعتر به شرایط کنترل و مدیریت شده بیماری، نزدیک شویم.

رئیس جمهور در ابتدای سخنان خود نیز با اشاره به اقداماتی که طی 8 ماه گذشته در خصوص آموزش دستورالعمل ها، اطلاع رسانی و تذکرات برای اجرای دقیق این دستورالعمل ها برای حفظ سلامتی مردم انجام گرفته، گفت: با توجه به تداوم روند شیوع این بیماری و شرایط جدید آن و افزایش شمار مبتلایان و فوتی ها، عدم رعایت دستورالعمل ها در سطح جامعه، مستلزم جریمه متخلفان است بویژه اینکه در ماه های پیش رو بر اثر امکان تلاقی کرونا با سرماخوردگی و آنفلوآنزا با مخاطراتی مواجه خواهیم شد که برای کنترل آن، وضع جرائم برای متخلفان را ضروری تر می سازد.

 

اخبار مرتبط دستور جدید روحانی برای مبارزه با کرونا: تشدید نظارت‌ها و اعمال مجازات متخلفین روحانی: با افرادی که ماسک نزنند، برخورد می شود روحانی: دولت با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت می کند روحانی: جنگ اقتصادی از سال 97 آغاز شده/ واقعیت ها را برای مردم بیان کنیم روحانی: هیچ کالایی نباید در گمرک های کشور معطل بماند روحانی ترامپ را با صدام مقایسه کرد: توهمات عامل نابودی صدام بود و امروز این حادثه دقیقا از سوی حاکمان کاخ سفید در حال تکرار است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دستورالعمل ها نظارت ها ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»

به گزارش خبرآنلاین، استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری این شهر از ممنوعیت بکارگیری منشی های زن خبر داد.

اقتصاد آنلاین نوشت: استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899674

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی های زن : «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • دستوری تازه در مورد استفاده از منشی‌های زن: «در ادارات دولتی ممنوع شد!»
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود