Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@17:23:49 GMT

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۸۹۰۸۵

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی در گلستان

حسینی گفت: امسال ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب مقاوم سازی واحدهای روستایی و ساخت مسکن محرومان ساخته می شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید محمد حسینی» صبح امروز(پنج شنبه ۱۰ مهر) در آیین آغاز عملیات اجرایی مقاوم سازی هفت هزار واحد مسکونی روستایی در استان گلستان اظهار کرد: در بحث بازسازی در زلزله یکی از کارهایی که سالانه انجام می دهیم مقاوم سازی واحدهای مسکونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان ادامه داد: 933 روستا در سطح استان گلستان وجود دارد و بسیاری از واحد های مسکونی روستایی نیازمند مقاوم سازی است.

 

حسینی بیان کرد: 228 هزار واحد مسکونی در کشور وجود دارد که تاکنون 128 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است.

 

وی ابراز داشت: از سال 95 تا سال 98 نزدیک به 18 هزار واحد مسکونی مقاوم سازی شده است و 110 هزار واحد مسکونی نیز نیاز به مقاوم سازی دارند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان افزود: امیدواریم هفت هزار واحد مسکونی در قالب طرح نوسازی و سه هزار واحد نیز در قالب طرح مسکن محرومان مقاوم سازی شود.

 

حسینی تأکید کرد: امیدواریم کار بازسازی و نوسازی 10 هزار واحد مسکونی در مدت یک سال به اتمام برسد که با این اقدام 60 درصد از واحدهای مسکونی در استان نوسازی و مقاوم سازی می شود.

 

وی بیان کرد: در سال گذشته 22 هزار واحد مسکونی بر اثر سیل دچار خسارت شد که تاکنون نزدیک به هشت هزار واحد بازسازی شده است و امسال نیز با این اقدام مقاوم سازی بخشی از واحدهای روستایی انجام می شود.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان از پرداخت تسهیلات بلاعوض ۱۵ میلیون تومانی به واحدهای مسکونی که نیاز به بازسازی دارند خبر داد و گفت: این تسهیلات از هفته آینده پرداخت می شود.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک به زلزله زدگان مناطق زلزله زده زلزله زدگان حسینی زلزله زده زلزله هزار واحد مسکونی استان گلستان مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی