Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای به حمایت قاطع از اقدامات رئیس قوه قضائیه و مبارزه با فساد و خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار پرداختند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای به حمایت قاطع از اقدامات آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضائیه و مبارزه با فساد و خصوصی سازی‌های مسئله دار پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است:
گام دوم انقلاب اسلامی ایران با ورود به عرصه جدیدی از تلاش، شکوفایی و پیشرفت، همراه با مقاومت و ایستادگی مایۀ فخر و مباهات و تحت رصد تمامیِ آزادی خواهان جهان است. توصیه راهبردی این بیانیه گرانسنگ دو موضوع لازم و ملزوم عدالت و مبارزه با فساد است که عدالت در صدر اهداف همۀ بعثت‌های الهی و به تبع آن در صدر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و مبارزه با فساد برای جمهوری اسلامی بسیار جدی‌تر و بنیانی‌تر از دیگر نظام‌ها تلقی و تعبیر شده همانگونه که در علوی‌ترین حکومت‌های تاریخ یعنی حکومت امیرالمومنین، مبارزه با فساد از جدی‌ترین امور بوده است. در این راستا جدیت عملی قوه قضائیه برای بسط عدالت و مبارزه با فساد در مطلع چهله دوم انقلاب اسلامی قابل ستایش و تقدیر است.
دستورات انقلابی و شجاعانۀ ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی بارقۀ امید را در دل تمامی عدالتخواهان و فسادستیزان سراسر کشور ایجاد کرده است. رای اخیر دیوان محاسبات مبنی بر الزام سازمان خصوصی‌سازی در فسخ قرارداد واگذاری هفت تپه وهمچنین ابطال قرارداد واگذاری کشتارگاه شهرستان فارسان با حکم قوه قضائیه، دستورات ارزشمند در خصوص تعیین تکلیف واگذاری ناعادلانۀ شرکت کشت و صنعت مغان در اردبیل و دستور انقلابی دیگر حضرت آیت‌الله رئیسی در جلسۀ شورای‌عالی مسئولان قضایی مبنی بر تسریع در رسیدگی به پرونده رئیس سازمان خصوصی‌سازی و مدیران متخلف برخی شرکت‌ها و پیگیری موضوع وتعیین تکلیف خصوصی‌سازی‌های مسئله‌دار و خلاف ضوابط و مقررات مانند شرکت‌های هفت‌تپه و پالایشگاه کرمانشاه نشان دهندۀ عزم جدی دستگاه قضائی کشور برای مبارزه با غارتگران بیت‌المال و دفاع از حقوق عامه مردم است.
ضمن قدردانی از زحمات و پیگیری‌های مجدانۀ رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی دلسوزان خدوم آن دستگاه، سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمانشاه حمایت قاطع خود را از اقدامات عادلانه و در راستای آرمان‌های انقلاب قوه قضائیه اعلام می‌نماید.   این اقدامات را امیدآفرین و اطمینان بخش ارزیابی نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری از جمله شناسایی و معرفیِ اجحاف‌کنندگان به بیت‌المال، یاری و حمایت از دستگاه عدلیه در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی بویژه واگذاری‌های مسئله‌دار و خلاف ضوابط و مقررات و در نهایت صیانت از سرمایه و منافع ملت و جلوگیری از هر گونه توطئۀ دراز مدت با هدف سوء استفاده از قانون خصوصی‌سازی که منجر به خارج نمودنِ بخش قابل توجهی از اراضی، مراکز راهبردی صنعتی و اقتصادی از حیطۀ اختیارات ملت و نظام اسلامی و بروز مشکلات لاینحل برای نسل‌های آینده و ایجاد مخاطره در امنیت ملی کشور می‌گردد، اعلام می‌نماید.   ضمناً با حمایت از نگاه و رویکرد اجرای عدالت همراه با حمایت از تولید توسط رئیس محترم قوه قضائیه و همکاران‌شان، مسیر درست خصوصی‌سازی و عمل به سیاست‌های ابلاغی اصل 44 قانون اساسی را عرضۀ شفاف شرکت‌ها در بازار سرمایه و سهامدار نمودنِ مردم ارزیابی می‌کند.
اساتید و نخبگان بسیجی به همراه مردم شهیدپرور استان کرمانشاه انتظار دارند که با اجرای عدالت در خصوص واگذاری مسئله‌دار و خلاف ضوابط و مقررات پالایشگاه کرمانشاه (که پس از گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، رای اجماعی مستشاری 14 نفرۀ هیئت عمومی دیوان محاسبات و گزارش کمیسیون انرژی مجلس نهایتاً در تاریخ 98/02/10 منجر به ارجاع پرونده تخلفات واگذاری پالایشگاه براساس ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی به قوه قضائیه شده است)، با صدور حکم ابطال واگذاری، برگ زرین دیگری به افتخارات این نهاد فسادستیز و عدالتخواه افزوده و موجبات سرور و امیدواری هر چه بیشتر مردم مقاوم و شریف ایران اسلامی بالاخص مردم مقاوم و شهید پرور خطه سینه ستبر کشور، کرمانشاه قهرمان فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پالایشگاه نفت کرمانشاه قوه قضائیه خصوصی سازی فساد اقتصادی خصوصی سازی های مسئله دار مبارزه با فساد استان کرمانشاه قوه قضائیه بسیج اساتید حمایت قاطع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • حمایت قاطع بسیج اساتید حوزه علمیه استان همدان از طرح نور فراجا
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» در زمینه حجاب
  • حمایت بیش از هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • خاندوزی: عزم دولت برای خصوصی سازی جدی است
  • امیدواریم پنجم اردیبهشت سرآغاز پیشرفت فوتبال ایران باشد