Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۹ دستگاه خودروی مسروقه در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سرهنگ ستاد "کیقباد مصطفایی " اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر سارق حرفه‌ای را شناسایی و حین خرید و فروش قطعات خودروهای مسروقه در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

مصطفایی تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به ۹ فقره سرقت خودرو شامل ۳ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، یک دستگاه خودروی سمند و ۵ دستگاه خودروی پراید با همدستی یک نفر دیگر در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد و در بازرسی از مخفیگاه آن ۵ دستگاه خودرو به صورت سالم و ۴ دستگاه دیگر به صورت اوراقی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دستگیری سارق دستگاه خودروی دستگاه خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو

(تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان