Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر وجود همت جمعی به عنوان پیش نیاز و پایه اساسی در ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان تأکید کرد.

محمدصادق معتمدیان، امروز پنج شنبه ۱۰ مهرماه در مراسم آغاز عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان اظهار کرد: علاوه بر ظرفیت‌های ملی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، باید از توان استانی نیز برای اجرای این پروژه بهره ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی جزو چند استانی است که تاکنون باغ موزه دفاع مقدس نداشته، بیان کرد: با وجود تمام زحماتی که رزمندگان این خطه با حضور غرورآفرین در جنگ حق علیه باطل داشتند، جای خالی باغ موزه دفاع مقدس در استان احساس می‌شد.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: عملیات اجرایی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس جز با همدلی بین دستگاهی و همت خیران محقق نمی‌شود و امیدواریم در این کار ماندگار که تداعی کننده نقش رزمندگان است به خوبی به وظیفه خود عمل کنیم.

معتمدیان گفت: با توجه به مصوبات سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه، ردیفی برای المان شهدا در نظر گرفته شد که در تخصیص‌های بعدی این ردیف هزینه خواهد شد.

وی یادآور شد: از شورای شهر و شهرداری انتظار می‌رود به تقسیم کار کمک کنند تا با توجه به محدودیت‌های موجود بتوانیم این پروژه را طبق فازبندی معین به نتیجه برسانیم.

معتمدیان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بر این است که به وظیفه خود در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عمل کنیم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دفاع مقدس موزه دفاع مقدس مرکز فرهنگی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۹۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زندیان ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک عملیات وعده صادق اظهار کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اسرائیل باید تنبیه می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و ما شاهد اقتدار ایران اسلامی بودیم.

وی افزود: خدمت به مردم اهمیت بسیار زیادی دارد و سعی می‌کنیم در مجلس در راستای رفع مشکلات مردم بیش از پیش گام برداریم.

وی ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی باید با خروجی مناسب باشد و برنامه‌های فرهنگی با محتوای مناسب اجرا شود.

زندیان اضافه کرد: ساخت و توسعه زیر ساخت مجموعه فرهنگی اهمیت زیادی دارد و در راستای توسعه فرهنگی در این شهرستان باید تلاش کرد و خوشبختانه اقدامات خوبی در راستای تجهیز کتاب خانه و فضای ساختاری این نهاد تلاش شده است.

نماینده مردم بیجار در ادامه عنوان کرد: شهرستان بیجار با وجود قدمت بالایی که دارد هتل مناسبی ندارد وبرای اسکان مسابقات ورزشی و فرهنگی با مشکل مواجه هستیم و باید در راستای ساخت این مهم تلاش کرد تا شاهد ساخت هتلی مناسب برای مردم این دیار باشیم.

وی یادآور شد: بحث حجاب و عفاف اهمیت زیادی دارد و رعایت این مهم در ادارت بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

کد خبر 6090067

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • تلاش برای نجات ۹ نفر گرفتار در سیلاب شهرستان سرایان ادامه دارد
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا