Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی امروز در شبستر با اشاره به اینکه زحمات صادقانه تولیدکنندگان در ایجاد امنیت غذایی قابل تقدیر است، اظهار داشت: با استفاده از تمام بضاعت برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارآفرینی جهت تولید و تثبیت اشتغال استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان و ترویج برگزار می‌شود.

فتحی وظیفه همگان را در سال جهش تولید مضاعف خواند و افزود: رویه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قبال جامعه کارآفرینی و کارفرمایی، رعایت اصل تفاهم و تعامل در کنار اجرای موازین و مقررات قانونی است تا جامعه کار و تولید در وضعیت تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی دشمنان، نقش خود را در استمرار استقلال اقتصادی کشور به خوبی ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان عنوان کرد و گفت: کارآفرینان اینک در جبهه اقتصادی فعالیت می‌کنند و کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی آنان را یاری می‌دهند لذا کارآفرینان در شرایط کنونی که کشور ما تحت تحریم و فشار اقتصادی شدید قرار دارد، جهادگران امروزی هستند.

وی افزود: امروزه کارآفرینان با تلاش و همت خود اقتدار و شکست ناپذیری اقتصادی کشور ما را به دنیا نشان داده و قدرت ایران را به رخ دشمنان کشیده‌اند.

فتحی تجلیل از کارآفرینان را حرکتی نمادین برای قدردانی از کار آنها در عرصه اقتصادی و اشتغال عنوان و بیان کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان، نعمت‌های اصلی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی، نقشی اساسی در توسعه‌ی فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژی داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغالزایی است که قادر است رشد اقتصادی را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را به ارمغان آورد.

کد خبر 5037740

منبع: مهر

کلیدواژه: جهش تولید اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی حسین فتحی ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین حسینی اربعین 99 کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت:«همواره برخی از اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گلگی می‌کنند، به همین منظور برای برون رفت از این گلایه‌ها بهتر این است که مجلس محترم شورای اسلامی که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند، حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح شده از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد. به عنوان مثال نایب‌رئیس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این سوال که بالاخره  سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید؟ گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

دیگر خبرها

  • تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟
  • تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ طی ۴ روز آینده
  • دولت به فروشندگان کالابرگ چقدر بدهی دارد؟ | اعلام زمان تسویه نهایی با فروشندگان
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • مسائل فرهنگی و اجتماعی در کف خیابان قابل حل نیست
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور