Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اطلاعیه شماره ۵ ستاد مرکزی اربعین حسینی، با اشاره به انتشار اخباری در خصوص اظهار نظر در دولت عراق در خصوص مراسم اربعین حسینی(ع) در تعدادی از خبرگزاری‌ها بدون هرگونه کسب اطلاعی از این ستاد، آمده است: مجدداً به اطلاع مردم عزیز مسلمان و قانونمدار کشورمان می رساند دولت عراق در ملاقاتها و تماس متعددی که قبل از ماه صفر با مسئولین کشور داشته بر عدم پذیرش هرگونه زائر خارجی تاًکید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه تاکید شده است؛ کلیه مرزهای زمینی مسدود و فعلا تمامی پروازهای بین دو کشور نیز متوقف است.

در اطلاعیه شماره ۵ ستاد مرکزی اربعین حسینی آمده است؛ با توجه به شرایط حاد شیوع بیماری کرونا در دو کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز هر گونه سفر را ممنوع اعلام کرده است.

در این اطلاعیه همچنین با تاکید بر ممنوعیت هر گونه سفر برای مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) در سالجاری، اعلام شده است؛ همکاری بسیار ارزشمند مردم عزیز برابر روال فعلی ادامه یافته و از خبرگزاری ها و رسانه های گرانقدر کشور نیز انتظار می رود اخبار مربوط به موضوع راهپیمایی اربعین حسینی(ع) را از ستاد مرکزی اربعین و اطلاعیه های صادره اخذ و باز نشر کنند تا برخی از اخبار صادره مورد بهره برداریهای سوءاحتمالی واقع نگردد.

۴۷۴۷

کد خبر 1438632

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت کشور ستاد مرکزی اربعین اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور

علی اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران و قاسم الاعرجی همتای عراقی وی در دیدار با یکدیگر ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، بر تشکیل هر چه سریعتر کمیته‌های فرعی و عالی به منظور پیشبرد توافقنامه امنیتی دوجانبه تاکید کردند.

قاسم الاعرجی با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیرو‌های نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • احتمال تبدیل دریاچه نمک قم به کانون جدید گرد و غبار کشور​
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • افزایش بیمه شده‌های تأمین اجتماعی در استان مرکزی
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور