Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از دبیرستان ۹ کلاسه در شهرستان باوی بیان کرد: در برنامه کاری امسال استان ۳۰۰ کلاس درس سنگی در استان جمع آوری می‌شود.

وی با اشاره به بهره برداری یکهزار و ۳۰۰ کلاس درس در یکسال گذشته ادامه داد: اگر این کار انجام نمی‌شد کلاس‌های زیادی در استان تعطیل می‌شدند و مجبور به استفاده از کلاس‌های کانکسی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی با اشاره به جمع آوری کلاس های کانکسی از سطح استان گفت: دانش آموزان عشایری باید از داشتن کلاس استاندارد بهره مند شوند.

وی افزود: سیل ویرانگر سال گذشته در خوزستان به یک رحمت تبدیل و خانه ها ومدارس فرسوده بازسازی و تعمیر شدند.

استاندارخوزستان اظهار داشت: درمجموع ۲۰۰ کلاس درس در این مناطق با همکاری خیران ساخته و بازسازی شدند.

امروزپنجشنبه در شهرستان باوی با حضورمعاون وزیر آموزش وپرورش یک دبیرستان ۹ کلاسه افتتاح شد و تفاهم نامه ای بین سازمان نوسازی مدارس و شرکت ایرانسل برای تبلیغ طرح آجر به آجر منعقد شد.

طرح آجر به آجر امسال از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور برای مشارکت تمامی مردم در امر مدرسه سازی ایجاد شده است.

برچسب‌ها مدارس خوزستان دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس خوزستان دانش آموزان مدارس خوزستان دانش آموزان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

وی با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

محمدی‌زاده به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به‌زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم به‌ویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر