Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از برگزاری هفته گردشگری امسال با محوریت توسعه گردشگری روستاها و نواحی کم برخوردار و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

«سید مصطفی فاطمی» در نشست با فرماندار و جمعی از مسئولان مهریز با اشاره به شعار امسال هفته گردشگری، از اهتمام بیشتر نسبت به مقوله توسعه گردشگری در روستاها و نواحی کم ‌برخوردار خبر داد و گفت: امسال بیشتر برنامه‌ها در بخش توسعه گردشگری روستایی است و یکی از مباحث مهم این هفته معرفی بوم‌گردی‌های روستایی و روستاهای هدف گردشگری به جامعه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برنامه‌های این هفته بیشتر از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد، از مشارکت فعالان گردشگری استان در این برنامه‌ها به تعداد کم و با رعایت اصول بهداشتی خبر داد و افزود: با مغتنم شمردن این هفته از طریق گفتمان‌سازی، معرفی و ترویج جاذبه‌های گردشگری اقدام خواهیم کرد.

فاطمی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلف و متنوعی در شهرستان مهریز در این هفته برگزار می‌شود که بیشترین حجم برنامه‌ها متمرکز بر روستای تاریخی سریزد مهریز است.

«رضا زارعزاده» فرماندار مهریز نیز اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص امسال با ابتکار عمل و خلاقیت باید به گونه‌ای این هفته ارج نهاده شود که منافاتی با اهداف ستاد ملی مقابله با کرونا نداشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، این مسئول گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزاری مراسم به صورت مجازی و نیمه‌مجازی و در فضاهای باز موارد حائز اهمیتی هستند که باید مورد توجه تمام مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی هفته گردشگری مهريز گردشگری روستایی توسعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ صمداله ترابی، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و در این شرایط جوی از عجله و شتاب خودداری کنند و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد خود در نظر بگیرند و با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی خیابان‌ها و جاده‌ها، رعایت احتیاط و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: رانندگان محترم تا حد امکان از ترددهای غیر ضروری پرهیز کنند و رانندگانی که قصد سفر به خارج از شهر را دارند حتماً با همکاران پلیس راهور و پلیس راه همکاری لازم را داشته و با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6086484

دیگر خبرها

  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • برگزاری جایزه داستان و بازآفرینی با رویکرد روایتگری ادبی
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • پیشگیری از بیماری‌های قلبی مستلزم رعایت سبک زندگی سالم است
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • ضرغامی: هر دولتی بتواند مردم را بیشتر شاد کند موفق‌تر است / آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است + فیلم
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی
  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • لغزنده بودن معابر وآب گرفتگی خیابانهای شهر زرند
  • پویش سلامتی را قدم بزن به مناسبت هفته سلامت در مهریز