Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:17:59 GMT

«پدرخوانده» خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۰۷۲۴

«پدرخوانده» خبرساز شد

اسکار آیزاک و جیک جیلنهال دو بازیگر مشهور هالیوود به پروژه با موضوع چگونگی ساخت شاهکار «پدرخوانده» پیوستند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  اسکار آیزاک و جیک جیلنهال به ترتیب برای بازی در نقش های فرانسیس فورد کوپولا و رابرت اوانز در فیلم با موضوع ساخت «پدرخوانده» به کارگردانی بری لوینسون انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم «فرانسیس و پدرخوانده» براساس یک فیلمنامه فهرست سیاهی نوشته اندرو فاروت ساخته می شود. این فیلمنامه توسط بری لوینسون دوباره توسعه یافته و درباره رابطه و کشمکش میان کوپولا و رابرت اوانز مدیر استودیوی پارامونت در مراحل ساخت فیلم شاهکار «پدرخوانده» است.

کمپانی های Endeavor Content و فیلم نیشن حق پخش بین المللی فیلم را در اختیار دارند.

کوپولا درباره ساخت این فیلم در بیانیه ای گفته است: هر فیلمی بری لوینسون درباره هرچیزی بسازد جذاب و ارزشمند خواهد بود.

اسکار آیزاک که بیشتر برای بازی در فیلم «درون لوین دیویس» ساخته برادران کوئن شناخته می شود امسال در فیلم «تلماسه» بازی کرده است او همینطور به تازگی فیلمبرداری فیلمی به کارگردنی پل شریدر را به پایان رسانده است.

جیک جیلنهال نیز که بیشتر برای بازی در فیلم های «دانی دارکو» و «کوهستان بروکبک» شناخته می شود قرار است در فیلم «گناهکار» محصول نتفلیکس بازی کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پدرخوانده جیک جیلنهال رابرت اوانز اسکار آیزاک فیلم فرانسیس و پدرخوانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۰۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # جو بایدن ، آمریکا سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • این دهه‌شصتی خبرساز طراح لایحه حجاب است؛ سمت‌های او چه بوده است؟
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • نیاز به سرگرمی سالم برای مخاطب/ سعید ابوطالب «سناتور» را می‌سازد
  • اقدام عجیب «تتلو» در زندان خبرساز شد
  • (ویدئو) تتلو باز هم خبرساز شد؛ سرودن شعر در مدح حضرت علی
  • تیپ متفاوت ژیلا صادقی در خارج از کشور خبرساز شد(+عکس)
  • (عکس) واکنش خبرساز هادی چوپان به روز شیراز
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن! / چرا در دانشگاه تک تیرانداز مستقر می‌کنید! + ویدئو
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!