Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان جهادگر کانون فرهنگی هنری حسینیّه مسجد امام حسین (ع) تبریز، ۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم تهیّه و در بین خانواده های محروم منطقه توزیع کردند.

«فریبا بیرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، به تشریح اقدامات و فعّالیّت های باوان عضو کانون فرهنگی هنری حسینیّه مسجد امام حسین(ع) در مقابله با بیماری کرونا پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیه مسجد امام حسین (ع) تبریز گفت: اسلام که یک دین کامل، مطابق با فطرت و الهى است، رفع نیاز و مشکلات و گرفتارى انسان‌ ها را یکى از برنامه ‏‌هاى بنیادى و اساسى خود اعلام کرده و نه تنها به اجر و پاداش دنیوى و اخروى اجراکنندگان این برنامه حیاتى و انسان ‌ساز اشاره مى‏‌کند، بلکه مسئولیّت هرکس را در حدّ توان خود تعیین کرده و چگونگى برآوردن حاجات مردم را بیان مى‏‌کند.

بیرامی افزود: پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، بانوان جهادی کانون و مسجد از این فرصت پیش آمده برای خدمت به همنوعان خود در قالب گروه های جهادی با تولید ماسک و اقلام بهداشتی، آموزش های مجازی برای مقابله با بیماری کرونا، تهیّه و توزیع بسته های حمایتی، طبخ و توزیع غذای گرم، برگزاری کلاس رایگان درسی در فضای مجازی با حضور۶۰۰  شرکت کننده، برگزاری جشن و اهدای کادو برای بچّه های بهزیستی به یاری هم نوعان خود شتافتند.

وی با اشاره به اینکه کانون  فرهنگی هنری حسینیّه با رویکرد خدمت به مردم در راستای محرومیّت زدایی اقدام به توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی و غذای گرم در این ایّام کرده است، ادامه داد: ۱۰۰ بسته معیشتی در دهه اوّل ماه محرّم، ۱۳۰ بسته در دهه دوّم،  ۱۰۰بسته در دهه اوّل ماه صفر و ۳۲۰ غذای گرم و نان تهیّه و شبانه توسّط برادران کانون در مناطق محروم در درب منازل خانواده های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسینیّه مسجد امام حسین(ع) تبریز با تشکّر از خیّرین و اعضای کانون و پایگاه مقاومت مسجد، خاطرنشان کرد: ایثار، ازخودگذشتگی، حسّ همدلی و همبستگی از ویژگی‌های بارز بانوان جهادگر است و علاوه بر این برنامه ها، گروه های جهادی حرکت های ارزشمندی را در راستای اجرای رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در دست اجرا دارند که امیدواریم با این اقدامات مقداری از مشکلات خانواده های محروم منطقه را کاهش دهیم.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریز شبستان تبریز کانون فرهنگی هنری حسینی فرهنگی هنری حسینی ه ه مسجد امام حسین بسته معیشتی غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام کاظم شکری با اشاره به اهمیت حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: اقدام نمادین نصب پرچم بر سر درب مساجد استان البرز با محوریت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز همزمان با آغاز دهه کرامت انجام می‌شود که این امر گامی در مسیر تحقق بیانیه دوم انقلاب است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با اشاره به ضرورت شبکه سازی و جریان سازی نهضت مقاومت اسلامی در جامعه مطرح کرد: امروز در شرایط خاص زمانی و تاریخی قرار داریم چرا که آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی از نشانه‌های ظهور و فرج حضرت مهدی (عج) است.

وی عنوان کرد: در این پیچ تاریخی انقلاب جایگاه ویژه ای دارد آنچنان که در جریان عملیات وعده صادق این مهم به جهانیان نشان داده شد. تقویت باورهای ایمانی و الهی از مهمترین ارکان فعالان مسجدی و قدس قبله گاه نخستین مسلمانان بوده و امروز یکی از رسالت‌های هر مسلمان آزاده خواه حمایت از مردم فلسطین و نابودی اسرائیل است.

حجت الاسلام شکری حضور نیروهای فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه جهاد تبیین مهم خواند و بیان کرد: فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همواره در صفوف اول برنامه‌های فرهنگی هنری هستند و این بار نیز با حضور آگاهانه خود از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع می‌کنند.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: آزادی قدس شریف و فلسطین، آرمان و هدف انقلاب اسلامی است و همواره ایران اسلامی نسبت به این مهم توجه ویژه داشته و دارد و در این مسیر انتظار می‌رود تمامی عناصر و برنامه‌های فرهنگی با محوریت مسجد پیشران جریان ظهور باشد.

کد خبر 6088635

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران