Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:59:39 GMT

حیدری: تیم خوب النصر به اندازه پرسپولیس نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۱۲۰۴

حیدری: تیم خوب النصر به اندازه پرسپولیس نیست

سپهر حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برتری دو بر صفر پرسپولیس برابر پاختاکور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تقابل با پاختاکور یکی از مسابقاتی بود که پرسپولیس در آن بسیار خوب و هوشمندانه بازی کرد و با بهترین روش توانست نماینده ازبکستان را حذف کند و به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پاختاکور تیم زیرکی بود که قصد داشت با استفاده از نفوذ از جناحین بتواند برای دروازه پرسپولیس خطر ایجاد کند اما سرخپوشان با تدابیر خوب کادرفنی جلوی این نقطه قوت حریف را گرفتند.

وی ادامه داد: از طرفی پاختاکور در این مسابقه با توجه به آنالیزی که از پرسپولیس داشت دو بازیکن خوب تیم یعنی بشار رسن و احسان پهلوان را کاملاً بسته بود اما کادر فنی هوشمندانه ظاهر شد و با اجازه دادن به مدافعان کناری برای نفوذ بیشتر زمینه سازی ایجاد خطر به روی دروازه حریف شد و در نتیجه هم دیدیم که دو گل روی این زیرکی به ثمر رسید.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: نباید درایت کادر فنی را نادیده بگیریم چرا که علاوه بر تدابیری که برای حملات تیم در نظر گرفته بود پس از اخراج بازیکن پاختاکور اجازه نفوذ بیشتری به یکی از هافبک های مرکزی خود داد تا بدین ترتیب راه را برای نفوذ از جناحین و ضربه زدن به حریف هموارتر شود که این هوش و ذکاوت کادرفنی نیز قابل تحسین است.

وی تصریح کرد: بازیکنان پرسپولیس فعل خواستن را صرف کردند و همین انگیزه قهرمانی در آسیا باعث شده تا چه نفرات قدیمی و چه نفرات جدید همه یکدل برای موفقیت پرسپولیس از جانشان مایه بگذارد و تا الان هم نتایج بی‌نظیری گرفتند
حیدری در مورد تقابل با النصر در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: از تیم قوی است نه به اندازه پرسپولیس و یا حتی تیمی مانند السد که ما نتوانستیم در زمین خودش آن را از پیش رو برداریم و شکست دهیم. با این حال مطمئنم کادرفنی برای تقابل با النصر هم بهترین تدابیر را خواهد اندیشید تا پرسپولیس را در فینال آسیا ببینیم.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور احسان پهلوان بشار رسن پروندهٔ خبری لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور احسان پهلوان بشار رسن باشگاه پرسپولیس ازبکستان لیگ قهرمانان آسیا اختصاصی ایرنا پاختاکور احسان پهلوان بشار رسن اخبار کنکور لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)

کریستیانو رونالدو گل سوم النصر و گل دوم خودش مقابل الخلیج را به ثمر رساند.

دانلود (7.6MB)

دیگر خبرها

  • اخراج عالیشاه اشتباه بود؛ پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • گل دوم کریستیانو رونالدو به الخلیج (النصر 3-0 الخلیج)
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!