Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین  در مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جدید جایزه بهترین بازیکنان سال یوفا نیز اعطا خواهد شد که در همین رابطه نشریه بیلد آلمان مدعی شد، مطابق پیش بینی رابرت لواندوفسکی آن را تصاحب خواهد کرد. در این مراسم جایزه بهترین دروازه بان، بهترین مدافع، بهترین هافیک و بهترین مهاجم نیز اهدا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوین دی بروین از منچستر سیتی و مانوئل نویر از بایرن مونیخ دو نامزد دیگر این جایزه هستند
به صورت قطع آمادگی فوق العاده همه بازیکنان بایرن مونیخ در موفقیت‌های این تیم نقش اساسی ایفا کرده است اما به جرات می‌توان گفت که رابرت لواندوفسکی نقش پر رنگ تری در این زمینه داشت. او در رقابت های بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا بهترین گلزن مسابقات بود و تاثیر شگرفی در موفقیت های تیمش داشت.

بیشتر هواداران و کارشناسان دنیای فوتبال به این باور هستند در صورتی که مراسم توپ طلا در سال ۲۰۲۰ برگزار می‌شود قطعاً این جایزه به ستاره لهستانی بایرن مونیخ می رسید؛ اتفاقی که به دلیل مسائل مربوط به کرونا رخ نمی دهد و بسیاری از آن به عنوان یک ناعدالتی بزرگ یاد می کنند.

بایرن مونیخ در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰ عملکرد شگفت انگیزی را  ارائه داد و تمام جام های ممکن را درو کرد. آنها ابتدا در جام های داخلی بوندسلیگا و DFB Pokal به قهرمانی دست یافتند و سپس جام لیگ قهرمانان اروپا را هم با شایستگی کامل بالای سر بردند. این اما پایان کار نبود و تیم‌ هانسی فلیک در ادامه روند استثنایی خود اخیرا سوپرجام اروپا و آلمان را هم فتح کرد.

تصاویر | بایرن مونیخ قهرمان سوپرجام آلمان | پنجمین جام برای یاران فلیک کد خبر 553820 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تیم بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که قهرمانی بوندس‌لیگا را به بایر ‏لورکوزن واگذار کرده حالا تنها یک امید دارد که این فصل را بدون جام ‏به پایان نرساند: لیگ قهرمانان اروپا. ‏

باواریایی‌ها بر خلاف لیگ آلمان در چمپیونزلیگ خوب ظاهر شده‌اند ‏و اخیرا با پشت سر گذاشتن تیم سرحال و قبراق میکل آرتتا به ‏نیمه‌نهایی صعود کرده‌اند. با این حال بایرن و ستاره‌هایش در این ‏مرحله به مانعی سخت برخورد کرده‌اند و برای رسیدن به فینال باید از ‏پس رئال مادرید برآیند. پادشاه لیگ قهرمانان که در مرحله قبل سیتیِ ‏پرقدرت پپ گواردیولا از پیش رو برداشته است. ‏

یوشوا کیمیش، یکی از ستاره‌های اصلی بایرن که در آلمان از او به ‏عنوان فرمانده تیم یاد می‌شود، در یک مصاحبه در پاسخ به این ‏سوال که شانس بایرن برای قهرمانی در چمپیونزلیگ چقدر است ‏گفت: "به جز بازی با آرسنال ما مدتی است خوب نبوده‌ایم ولی ‏معتقدم می‌توانیم ورق را برگردانیم، فرم همیشگی‌مان را به دست ‏بیاوریم و بهترین تیمهای اروپا را شکست بدهیم. در حال حاضر با ‏آنجا که بتوانیم با خیال راحت بگوییم که قهرمان چمپیونزلیگ ‏می‌شویم خیلی فاصله داریم. ولی شانس داریم و البته مقدار زیادی ‏اشتیاق هم داریم". ‏

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • فرمانده بایرن: شاید مدعی ‏CL‏ نباشیم ولی شانس داریم!‏
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم