Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدری گفت: : مدیران باید با برنامه ریزی، همه مولفه ها را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، «رحیم حیدری» در جلسه شورای اداری که امروز ( پنج شنبه، ۱۰ مهر) با حضور استاندار گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فرماندار هر شهرستانی وظیفه سنگینی عهده دار است و در اجرای این وظیفه نیازمند همراهی همه مسئولان است،گفت: پیشینه عملکرد بنده در شهرهای مختلف مبتنی بر پیش بینی، برنامه ریزی و پیشگیری از آسیب هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار جدید شهرستان لنگرود با بیان اینکه برنامه ریزی های به موقع از آسیب ها جلوگیری می کند، افزود: عدم برنامه ریزی آسیب های جدی را به دنبال دارد  و در مسائل اجتماعی، این امر موجب آسیبی شده که قابل جبران نخواهد بود.

 

وی با اشاره به ظرفیت های خوب شهرستان لنگرود در زمینه گردشگری، صنعت، کشاورزی و ....، اذعان کرد: فضا برای جذب سرمایه گذار در شهرستان فراهم می شود و  میدان بزرگ میوه و تره بار در آستانه اشرفیه نمونه ای از عملکرد خوب است که با احداث آن زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

 

حیدری با اشاره به نقش ادارات و نهادها و اینکه مدیران دستگاه ها تواناترین، کارآمدترین افراد در سطح اداره خود هستند، خاطرنشان کرد: مدیران باید با برنامه ریزی،  همه مولفه ها را در جهت خدمت به مردم و جلب رضایت آنان به کار گیرند.

 

فرماندار شهرستان لنگرود ادامه داد: تا سه شنبه باید روسای ادارات گزارش عملکرد شش ماهه اول و برنامه شش ماهه دوم را به معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری تحویل دهند و مدیران فرایند اداره خود را بشناسند و مردم نیز حداقل توقف را در ادارات داشته باشند.

 

حیدری ضمن تاکید بر تقویت سرمایه اجتماعی و اینکه مردم بزرگترین سرمایه کشور هستند، افزود: مسیر سرمایه اجتماعی گفتگو است که باید سازمان های مردم نهاد در این زمینه تقویت شوند چرا که سرمایه اجتماعی زمینه ساز اعتماد مردم به همدیگر و به حاکمیت است.

 

وی  با اینکه داشتن تفکر سیاسی ذاتا منفی نیست بلکه مثبت است، تصریح کرد: آفت زمانی است که تفکر سیاسی در اجرا دخالت کند و هر نوع دخالت دادن تفکر سیاسی در امور اجرایی مردم خیانت به نظام، مردم و خون شهدا است.

 

گفتنی است، در این مراسم از زحمات سیروس شفقی قدردانی و رحیم حیدری به عنوان فرماندار جدید شهرستان لنگرود منصوب شد.

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرماندار لنگرود مسئولیت پذیری خدمت به مردم شهرستان لنگرود برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • برنامه‌ریزی‌ها به سمت ایجاد هماهنگی میان فعالان اجتماعی پیش رود
  • برنامه ریزی برای توزیع ۱۵ هزار جعبه تخم نوغان در گیلان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت
  • مبارزه با فساد شعار اساسی دولت است/ توفیق دیپلماسی اقتصادی