Web Analytics Made Easy - Statcounter

میردولت موسوی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: رضا جمالی فیلم‌ساز اردبیلی، به‌عنوان داور جشنواره بین‌المللی ISTANBUL GOLDEN FILM FESTIVAL ترکیه انتخاب شده است.

وی افزود: جمالی از فیلم‌سازان جوان دفتر اردبیل بوده و با تولید فیلم‌هایی چون پیرمردها نمی‌میرند، آن دورها، هشتاد سالگی، کات، عروسی مسلم، بچه مرز، پل و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..  و فیلم سینمایی پیرمردها و سون‌سوز توانسته در مجامع ملی و بین‌المللی به رتبه‌های برتری دست یابد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل بیان کرد: در ایام شیوع کرونا و با وجود محدودیت‌ها و شرایط قرنطینه، فیلم‌سازان جوان اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان فعال هستند.

وی تشریح کرد: فیلم کوتاه «بلندگو» اثر بهنام اسداللهی از تولیدات دفتر اردبیل در بخش مسابقه نهمین دوره جشنواره FAMILY FILM PROJECT که از ۱۴ تا ۱۷ اکتبر در پرتغال برگزار می‌شود شرکت خواهد داشت.

موسوی اضافه کرد: بهنام اسداللهی در سال ۹۹ با فیلم سایه‌های سنگین کلاغ در ۴ جشنواره بین‌المللی و یک جشنواره ملی حضور یافته، و موفق به دریافت دریافت لوح تقدیر هیات داوران بیست و چهارمین جشنواره آوانکا پرتغال و دریافت جایزه ویژه ششمین جشنواره جهانی فیلم corto e a capo شده است.

وی گفت: فیلم بلندگو پیش از این در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم آسیا بمبئی، مومبای هند، چشم سوم هند، سانفرانسیسکو، FEMINIST BORDER ARTS حضور داشته و جایزه ویژه بخش دانشجویی دومین جشنواره سلامت را دریافت کرده است.

- انتهای پیام/۳۴۶۳/۶۶۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: ترکیه هنرمندان اردبیل جشنواره رضا جمالی داور جشنواره بلندگو سایه های سنگین کلاغ جشنواره بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • شناسه یکتا ارتباطی با افزایش مالیات ندارد
  • ۲۱ هزار نوآموز اردبیلی مورد سنجش قرار می‌گیرند