Web Analytics Made Easy - Statcounter

در فاصله کمتر از یک ربع تا قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، نکاتی از قرعه کشی امشب را که احتمالاً نمی دانید، در ذیل بررسی خواهیم کرد.

با مشخص شدن تکلیف 32 تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 و سیدبندی انجام شده، به بررسی نکات جالب از قرعه کشی امشب می پردازیم.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت یوفا، علاوه بر اینکه تیم های یک کشور نمی توانند باهم در یک گروه قرار بگیرند و براساس تصمیم یوفا، باشگاه های روس و اوکراینی هم نباید در یک گروه قرار بگیرند، با وجود سیدبندی انجام شده، باز هم تعدادی از تیم ها قادر نخواهند بود، که در یک شب مسابقات لیگ قهرمانان اروپا به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطمینان از اینکه باشگاه های زوج از یک کشور در روزهای جداگانه به میدان روند، هشت گروه از نظر رنگ مشخص می شوند. گروه های A-D به رنگ قرمز و گروه های E-H به رنگ آبی خواهند بود. هنگامی که یک باشگاه زوجی در یکی از گروه های قرمز (A ، B ، C یا D) قرار می گیرد، باشگاه زوج دیگر به صورت اتوماتیک راهی یکی از گروه های آبی (E ، F ، G یا H) خواهد شد.

به فرض مثال، اگر بایرن مونیخ به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در گروه A قرار گیرد، دورتموند به صورت اتوماتیک در یکی از گروه های آبی (E ، F ، G یا H) قرار خواهد گرفت. بازی های گروه های A-D در یک شب و بازی های گروه های E-H در شب دیگر برگزار خواهند شد.

باشگاه های زوج (باشگاه هایی که در یک شب لیگ قهرمانان اروپا به میدان نخواهند رفت) 1 بایرن مونیخ دورتموند 2 سویا اتلتیکو مادرید 3 رئال مادرید بارسلونا 4 لیورپول منچستریونایتد 5 یوونتوس اینتر 6 پاری سن ژرمن مارسی 7 زنیت لوکوموتیو مسکو 8 منچسترسیتی چلسی 9 شاختار دونتسک دینامو کیف 10 لایپزیش مونشن گلادباخ 11 لاتزیو آتالانتا

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

 

 

 

منبع : طرفداری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) ۱۷ سال از سریع‌ترین گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا گذشت (فیلم) مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)

دیگر خبرها

  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • دونماینده استان درجام حذفی فوتبال فردا به میدان می‌روند
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • بزرگترین میدان گازی اروپا تعطیل شد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم