Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به دستگیری ۲۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در استان گفت: این افراد به‌جرم نزاع دسته جمعی و ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار عزیزالله ملکی امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری 19 نفر از اراذل و اوباش در رشت و سیاهکل خبر داد و اظهار داشت: این افراد به‌جرم نزاع دسته جمعی و ایجاد اختلال در نظم و امنیت عمومی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اقدامات قرارگاه تاکتیکی مبارزه با اراذل و اوباش در سطح گیلان خاطرنشان کرد: هفت نفر از اراذل و اوباش در شهرستان‌های رشت، لنگرود، انزلی و سیاهکل به‌جرم ایجاد نزاع و درگیری دستگیر شدند.

سردار ملکی با بیان اینکه در مجموع 26 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی توسط ماموران پلیس دستگیر شده و به مراجع قضایی تحویل داده شدند ابراز داشت: شناسایی و دستگیری این افراد در راستای برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی جامعه انجام شد.

‌‌دستگیری قمه‌کش‌های بیمارستان پورسینای رشت / 4 نفر مجروح شدند / انتشاردهنده فیلم حادثه تحت پیگرد قانونی استدستگیری کلاهبردار 700 میلیاردی با 92 شاکی در هرمزگانگرداندن اراذل و اوباش حمله‌کننده به بیمارستان پورسینا در سطح شهر رشت + فیلم

وی اخلال در نظم و امنیت و ایجاد رعب برای شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی استان اعلام و افزود: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام به آنها را نخواهد داد.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به دیگر اقدامات قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در گیلان اظهار داشت: در این راستا 71 واحد صنفی و پاتوق اوباش در استان بررسی و 4 مورد نیز پلمپ شد.

سردار ملکی از کشف هشت تیغه قمه و چاقو ضامن‌دار در حین شناسایی و دستگیری متهمان مذکور خبر داد و ابراز داشت: جلوگیری و برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت عمومی نیازمند تعامل و حمایت‌های همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌های مربوطه و مشارکت آحاد جامعه است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به‌مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند و افزود: تعدادی از اراذل و اوباش با استفاده از فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خشونت‌آمیز می‌کنند که یک معضل اجتماعی است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به ضرورت رصد و پایش مداوم فضای مجازی و حقیقی خاطرنشان کرد: پلیس با پایش فضای مجازی و حقیقی، اجازه فعالیت و عرض اندام این افراد را در گیلان نخواهد داد و ماموران پلیس با مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/612/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گیلان با اشاره مخلان نظم و امنیت نظم و امنیت عمومی فرمانده انتظامی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۱۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد

منابع مطلع از پیشنهاد کشورهای عربی به جنبش حماس، با هدف خلع سلاح آن در مقابل دریافت امتیازهای سیاسی پرده برداشتند. این پیشنهادات اما با مخالفت قاطع مقاومت روبرو شده است.

به گزارش مشرق، منابع بلندپایه فاش کردند که جنبش حماس در هفته‌های اخیر پیشنهادهای زیادی برای تسهیل روند دستیابی به توافق آتش‌بس جامع در نوار غزه و تعیین خطوط سیاسی گسترده برای روند صلح فراگیر در منطقه دریافت کرده است.

این منابع به روزنامه «رای الیوم» گفتند یکی از برجسته‌ترین پیشنهاداتی که جنبش حماس از کشورهای عربی بانفوذ در منطقه دریافت کرده، خلع سلاح کامل تسلیحات نظامی خود و آماده‌سازی آن برای ورود به یک روند سیاسی بزرگ بوده است.

طبق گفته این منابع، پیشنهاد خلع سلاح جنبش حماس جدید نیست، اما اخیرا به اجبار به میز مذاکره بازگردانده شده است. طبق پیشنهادات دریافتی، حماس در ازای خلع سلاح، امتیازات سیاسی «معتبر» مربوط به اوضاع سیاسی داخلی فلسطین و همچنین حمایت قابل توجه کشورهای عربی را به دست خواهد آورد.

این منابع همچنین فاش کردند که جنبش حماس این پیشنهادها را قاطعانه رد کرده و آنها را عبور از خطوط قرمز خود می‌داند.

حماس در پاسخ به این پیشنهادها اعلام کرد آنچه در حال وقوع است، تحولات خطرناک و بی‌سابقه عربی در پرونده مسئله فلسطین است که در راستای شروط «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش می‌رود.

«اسامه حمدان» از رهبران ارشد جنبش حماس نیز در سخنانی ایده خلع سلاح مقاومت را ساده‌لوحانه توصیف کرده و گفت: ایده خلع سلاح مقاومت ساده‌لوحانه است و حقایق را در نظر نمی‌گیرد و صحبت از کنار گذاشته شدن مقاومت فقط یک توهم است.

در همین راستا، «ابراهیم المدهون» نویسنده و محقق سیاسی عرب‌زبان تاکید کرد: صحبت درباره خلع سلاح دقیق نیست و طبیعی است که وقتی کشور فلسطینی تشکیل شود، هیچ جناح مسلحی وجود نخواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هدف حماس ایجاد کشور فلسطین است، اما نمی‌خواهد اشتباهاتی را که دیگر طرف‌های فلسطینی قبلا مرتکب شده‌اند، انجام دهد و مقاومت، اعطای امتیازات بزرگ را نمی‌پذیرد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!