Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور به یک پروژه عمرانی از هرکدام از ٧ شهر حوزه کمک بلاعوض پرداخت می‌کند. همچنین شهرداری‌ها این منطقه می‌توانند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای پروژه‌های عمرانی به بانک‌ها مراجعه کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان؛  مهدی جمالی نژاد با حضور در شهرستان مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی و مشکلات عمرانی شهرهای این شهرستان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شهرداری‌های حوزه مسجدسلیمان تلاش خود را انجام دهند تا با تغییر نگرش و دیدگاه‌های خود راه‌های بهتری برای تأمین هزینه‌های شهری پیدا کنند.

وی افزود:استان خوزستان پتانسیل های زیادی نظیر رودخانه کارون، صنایع نفت گاز و کشاورزی دارد که می‌توانند کمک شایانی به تأمین هزینه های شهرداری‌ها کنند و همچنین از مجموعه‌های صنعتی موجود در منطقه نیز می‌توان کمک گرفت.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: ما به چند صورت به مجموعه شهرداری‌های این حوزه کمک خواهیم کرد. از جمله استفاده از ٢ % عوارض سوختی که در اختیار خود سازمان است، که این را در زمینه عمرانی هزینه کنند.

وی افزود: همچنین می‌توانیم به یک پروژه عمرانی از هرکدام از ٧ شهر حوزه کمک بلاعوض پرداخت کنیم و همچنین شهرداری‌ها می‌توانند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای پروژه‌های عمرانی به بانک‌ها مراجعه کنند.

جمالی نژاد در راستای در خواست های شهرداران مبنی بر کمبود خودرو اضافه کرد : شهرداران به هر میزان خودروی مورد نیاز خود را می‌توانند تهیه کنند بدین صورت که یک سوم از مبلغ را خود شهرداری مربوطه، یک سوم را استانداری و یک سوم دیگر را سازمان شهرداری‌ها پرداخت کند.

سازمان شهرداری‌‌ها و دهیاری‌های کشور باید به خراسان جنوبی نگاه ویژه داشته باشدوجود فساد سیستماتیک در شهرداری رشت؛ مسئولان با مدعیان انحلال شورای شهر برخورد کنندبحرانِ کرونا، ضرورت توجه به سالمندان را دو چندان کرد/ برنامه های شهرداری برای هفته سالمند در فضای مجازی

معاون وزیر کشور: ستادی متشکل از دفتر فنی، معاونت عمرانی و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در وزارت کشور تشکیل می شود که به بررسی مشکلات حوزه بپردازد و مشکلات را از طریق وزارتخانه مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

جمالی نژاد گفت: با وزیر نفت جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا با توجه به اینکه شهرستان مسجدسلیمان سرشار از نفت و گاز می‌باشد، وزارت نفت دین خود را به این شهرستان ادا کند.

ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از مجموع 4 هزار روستای استان، تعداد یک هزار و 450 روستا در حوزه مسجدسلیمان بزرگ قرار دارد، گفت این مناطق در بسیاری از زمینه‌ها نظیر عمران، بهداشت و..در رده های آخر قرار دارند.

ورناصری گفت: ما خواستار این هستیم که در استانداری خوزستان ستادی با حضور فرمانداران و شهرداران این حوزه جهت پیگیری و رفع مشکلات این شهرستان‌ها تشکیل شود.

انتهای پیام/341/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری ها وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۲۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد:شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد:همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • خدمات فرهنگی و عمرانی خارگ افزایش یافت
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست