Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:50:34 GMT

مدیرعامل ستارگان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۳۵۱۶

مدیرعامل ستارگان معرفی شد

ایسنا/بوشهر جلال‌الدین (جلال) برزگر پیشکسوت هندبال و سرپرست اسبق تیم هندبال ستارگان دشتستان از سوی «مهدی بهبهانی»، مالک باشگاه به عنوان مدیرعامل منصوب شد.

برزگر که سابقه‌ی طولانی مدیریت در سطح مختلف شهری استان بوشهر را در کارنامه دارد و همچنین از هندبالیست های خوش‌سابقه‌ ی دشتستان است، در دومین فصل حضور ستارگان در سوپرلیگ هندبال ایران، مسئولیت مدیرعاملی باشگاه و سرپرستی تیم هندبال بزرگسالان ستارگان را عهده‌دار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلال برزگر در تمرین روز پنجشنبه دهم مهرماه در حضور اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم معرفی شد.

در این آیین «رضا مصباحی»، رئیس هیئت هندبال شهرستان دشتستان که همزمان مسئولیت کمیته فنی باشگاه ستارگان را نیز بر عهده دارد، مدیرعامل و سرپرست جدید را به بازیکنان معرفی و ابراز امیدواری کرد این انتخاب سبب موفقیت بیش از پیش باشگاه ستارگان دشتستان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ستارگان دشتستان، «جلال برزگر» نیز در سخنان کوتاهی ضمن آرزوی توفیق برای مجموعه‌ی تیم، نظم و انضباط را سرلوحه‌ی فعالیت های خود برشمرد و تاکید کرد: از نظر من رعایت سلسله مراتب و فصل الخطاب بودن حرف و تصمیم «رضا عباسی» به عنوان سرمربی تیم در کلیه‌ی امور فنی و انضباطی، اصل اساسی و رکن اول موفقیت تیم خواهد بود.

وی تاکید کرد: همانگونه که شما انتظار دارید باشگاه به تعهداتش در قبال شما جامه‌ی عمل بپوشاند، متقابلا باشگاه نیز چیزی جز عمل به تعهداتی که شما به باشگاه دارید و مسئولیتی که در قبال مردم دشتستان بر عهده گرفته اید از شما انتظار نخواهد داشت.

مدیرعامل ستارگان افزود: این باشگاه، سرمایه‌ی اجتماعی و نماینده‌ی دشتستان در سطح اول ورزش ایران است پس باید تمام تلاش و همتمان را به کار ببندیم تا نماینده‌ی شایسته‌ای برای مردم بلندهمت دشتستان در رقابت با دیگر تیمهای هندبال ایران باشیم‌.

به گزارش ایسنا، تیم هندبال ستارگان دشتستان که تنها نماینده ورزش های سالنی استان بوشهر در سطح اول ورزش کشور است این روزها با هدایت «رضا عباسی»، سرمربی جوان خود در اردوی آماده سازی برای شرکت در سوپر لیگ هندبال ایران به سر می برد.

گفتنی است این مسابقات از نوزدهم مهرماه و به صورت متمرکز به میزبانی تهران برای مرحله نخست، آغاز می‌شود.

انتهای,پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان بوشهر رضا عباسی هندبال استانی ورزشی دشتستان بوشهر ورزش ستارگان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ۱۱۱ هکتار به اراضی صنعتی در دشتستان تخصیص یافت