Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شهسوار قایدی رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه ۷۵ درصد واحد‌های تولیدی در این شهرستان فعال هستند، بیان کرد: طبق وضعیت موجود ۱۳۲ فقره واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری هزار و ۹۲۰ میلیارد ریال و اشتغال دو هزار و ۹۴۰ نفر در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد، ۱۰۰ واحد تولیدی فعال و بقیه غیرفعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعال سازی واحد‌های صنعتی را از رویکرد‌های تحقق شعار جهش تولید دانست و ادامه داد: در راستای فعال سازی واحد‌های صنعتی راکد تلاش لازم با همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط درمرکز استان در دست اقدام و پیگیری است. 

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان افزود: اولویت اصلی و برنامه‌ریزی‌ها باید بر فعال‌سازی واحد‌های تولیدی راکد در کنار جذب سرمایه‌گذار جدید متمرکز باشد.

قایدی توزیع بسته‌های حمایتی دولت را ضروری دانست و عنوان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی دولت و تامین زیرساخت‌ها در شهرک و ناحیه‌های صنعتی در حفظ فعالیت واحد‌های فعال و آغاز به کار مراکزی که تعطیل شده‌اند، ضروری است.

او تاکید کرد: بسته‌های حمایتی براساس نیاز و بررسی کارگروه‌ها و کمیسیون‌های تخصصی توزیع شود.

رئیس اداره صنعت معدن وتجارت دشتستان با اشاره به اینکه حمایت از واحد‌های تولیدی جزء اولویت‌های وزارت صمت به شمار می‌رود، گفت: در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه‌های اشتغال و سرمایه گذاری، ضمن بررسی برطرف شدن موانع برای فعال شدن واحد‌های تولیدی راکد، برای حمایت از واحد‌های تولیدی فعال قدم‌های موثری برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد تولیدی ویروس کرونا صمت رونق تولید حمایت از تولید واحد های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان