Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رفائی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این روز‌ها مشغول نوشتن فیلمنامه «هفت خط» و در تکاپوی ساخت یک فیلم سینمایی هستم. همچنین فیلم «سفر صفرعلی» را آماده پخش از تلویزیون دارم.

وی با تأکید بر لزوم بهره مندی از هنر در روز‌های کرونایی، اظهار کرد: در این روز‌های کرونایی و عصری که آبستن حوادث مختلف و نابسامانی‌های اقتصادی و فرهنگی مختلف است و همه از لحاظ روحی مخدوش هستیم، می‌توانیم با خواندن کتاب و تماشای فیلم و تئاتر دیدن این روح خسته را التیام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وظیفه فرهنگی خودم می‌دانم از تمام دوستان تئاتری که شبانه روز در تکاپو و تلاش هستند تا چراغ تئاتر را روشن نگه دارند، تشکر کنم. همچنین از میکائیل شهرستانی عزیز خستگی ناپذیر که تمام وجودش را صرف آموزش و فهماندن معنای واقعی تئاتر به شاگردانش کرده است، ممنونم.

این کارگردان در پایان گفت: از همه دوستان خوب و هنرمندم و مخاطبان تئاتر خواستارم به تماشای تئاتر «لبخند باشکوه آقای گیل» که تازه‌ترین اثر شهرستانی است، بنشینند تا شاید به نوعی بتوانیم قدردان زحمات بی دریغ این هنرمند برای سرپا نگاه داشتن تئاتر در این روز‌ها باشیم. نام اکبر رادی و میکائیل شهرستانی در کنار هم، هر هنرمند و هنردوستی را برای دیدن این نمایش ترغیب می‌کند.

گفتنی است حمیدرضا رفائی پیش از این فیلم «اجباری» را کارگردانی کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی هنرهای نمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روز‌های پایانی اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هئیت داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تن‌هایی و تنهایی وطن‌هایی»، «هرکسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس: امیرحسین میرزائی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • سالن‌های تئاتر ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت اجرا ندارند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • سردیس پدر خوشنویسی خرم آباد رونمایی شد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!