Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@10:12:17 GMT

هشدار آمریکا به عراقی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۴۶۳۰

هشدار آمریکا به عراقی‌ها

 به نوشته روزنامه القدس العربی، دیوید شنکر، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه در سخنانی در واکنش به حمله راکتی به نزدیکی پایگاه نیروهای آمریکایی در اطراف فرودگاه اربیل اظهار کرد که واشنگتن حمله به منافع خود در عراق را تحمل نخواهد کرد.

وی همچنین به گرفتن "انتقام" به دلیل حمله به منافع کشورش در عراق تهدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنکر گفت: ما نمی‌توانیم تهدیدها علیه شهروندان و نیروهایمان را که در خارج خدمت می‌کنند، تحمل کنیم و در صورت لزوم برای حفاظت از آنها از اتخاذ تدابیر لازم دریغ نخواهیم کرد.

پیشتر منابع خبری عراقی از شنیده شدن صدای انفجار سه راکت در استان اربیل خبر داده‌ بودند.

بر اساس برخی گزارش‌ها این حمله راکتی پایگاه نظامی حریر را هدف قرار داده که از مراکز حضور نیروهای آمریکایی در عراق است.

پلیس اربیل هم با انتشار بیانیه‌ای کوتاه خبر داد که یک راکت در نزدیکی پایگاه نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه اربیل منفجر و تحقیقات در این باره آغاز شده است.

311312

کد خبر 1438778

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عراق ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان از شلیک دهها راکت به موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی، موضع حبوشیت و مقر فرماندهی تیپ حرمون 810 در پادگان گولانی را با دهها راکت کاتیوشا هدف قرار  دادند.

حمله پهپادی حزب الله به 2 پایگاه نظامی ارتش اسرائیلحزب الله: به هر تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ خواهیم داد

این بیانیه افزود این عملیات ما در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی و حمایت از مقاومت شجاع و شریف آن و پاسخ به تجاوزات دشمن به روستاهای مقاوم و مناطق مردم به ویژه حمله تروریستی بزدلانه در جاده السریره انجام شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که دستکم 30 راکت از لبنان به سمت منطقه جبل الشیخ در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله راکتی حزب‌الله به مقر تیپ «حرمون» ارتش اسرائیل
  • کاهش حضور آمریکا در آفریقا / حاکمان جدید ساحل آفریقا در پی کاهش روابط سیاسی و نظامی با فرانسه و آمریکا هستند/ نیجر حضور نیروهای آمریکایی را غیرقانونی اعلام کرد +فیلم    
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه