Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، احمدلو مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در حال حاضر تعداد  مشترکان گاز در استان زنجان ۳۵۵ هزار و ۲۰۶ مشترک رسیده است که از این تعداد، ۳۲۵ هزار و ۲۸۸ در بخش خانگی، ۲۷ هزار و ۶۲۴ در بخش تجاری و عمومی و۲ هزار و  ۲۹۴ مشترک در بخش عمده و صنعتی، فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدلو افزود: با توسعه شبکه‌های گاز در استان زنجان و پیشرفت قابل ملاحظه گازرسانی، ضریب نفوذ گاز خانوار روستایی در زنجان به ۸۷.۹ درصد و ضریب نفوذ گاز خانوار شهری به صد در صد بهره‌مندی رسیده است و همه شهر‌های استان زنجان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

او بابیان اینکه تاکنون ۶ هزار و ۸۵۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در زنجان اجرا شده است،گفت: از ابتدای امسال تاکنون، ۴ هزار و ۸۵۴ مشترک جذب شده است.   احمدلو بااشاره به اینکه تعداد روستا‌های دارای سکنه استان زنجان ۹۱۱ روستا می باشد، گفت: ۵۹۳ روستا از گاز طبیعی بهره مند هستند و عملیات گازرسانی در ۵۳ روستا نیز ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان سهم گاز در سبد انرژی استان زنجان را ۷۱ درصد دانست و گفت: گازرسانی به روستا‌ها و مناطق محروم، تنها یک پروژه عمرانی نیست و اجرای این طرح‌ها پیامد‌های مثبت اقتصادی و اجتماعی بسیاری در پی دارد.

احمدلو با اشاره به تعداد انشعابات نصب شده در ۵ ماه نخست امسال، یادآور شد: در این بازه زمانی،۲ هزار و ۸۴۰ مورد انشعاب نصب شده است، تا کل انشعاب‌های نصب شده استان زنجان به ۱۹۲ هزار و ۴۶۶ انشعاب برسد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستا گاز طبیعی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل

به گزارش خبرآنلاین، وکیل بابک زنجانی گفت: با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست.

رسول کوه‌پایه‌زاده در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: خوشبختانه مطابق دادنامه قطعی صادره از سوی شعبه ۳۸ دیوان عالی کشور که صراحتاً اعلام نموده است چنانچه موکل آقای بابک زنجانی بتواند بدهی خود را پرداخت نماید مستحق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی می‌باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اموال مربوطه به کشور مسترد گردیده و بدهی کاملاً تسویه شده است با درخواست دادگستری کل استان استان تهران و تایید ریاست محترم قوه قضاییه رهبر معظم انقلاب با درخواست عفو موکل موافقت فرمودند و مجازات اعدام به ۲۰ سال حبس تقلیل یافت.

وکیل بابک زنجانی بیان کرد: اینک با عنایت به اینکه بیش از ۱۰ سال از مدت گذراندن مدت حبس می‌گذرد مطابق قوانین و مقررات موکل امکان بهره‌مندی از آزادی مشروط را داراست و دوران تحمل زندان به پایان رسیده است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901325

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر