Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهرام مسلخی کارگردان و تهیه کننده سینما که به تازگی پروانه ساخت «یقه‌سفیدها» را دریافت کرده است، درباره زمان ساخت این فیلم سینمایی گفت: «ما پیش تولید این فیلم را شروع کرده‌ایم و در نظر داریم اواخر مهر و اوایل آبان، فیلمبرداری «یقه‌سفیدها» را آغاز کنیم با چند نفر از بازیگران هم برای حضور در این فیلم مذاکره کرده‌ایم اما هنوز قرارداد نبسته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: « این فیلم تقریباً کمدی است و نقدهای اجتماعی و سیاسی دارد. در نظر داریم فیلمبرداری آن را در تهران و اطراف تهران انجام بدهیم.»

مسلخی درباره رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: «در نظر داریم تست کرونا را در ابتدا از همه عوامل بگیریم. ضمن این‌که قرار است یک پزشک در طول فیلمبرداری همراه گروه باشد. به جز بازیگران که قرار است جلوی دوربین باشند، در نظر داریم همه را ملزم به زدن ماسک کنیم.»

این کارگردان اظهار کرد: «هرچند رعایت پروتکل‌ها سخت است و هزینه‌های ساخت فیلم را افزایش می‌دهد ولی اگر کسی به کرونا مبتلا شود، هزینه‌ها خیلی بیشتر می‌شود یعنی اگر یک روز کار ما بخوابد، روزانه صد میلیون تومان ضرر می‌کنیم ولی اگر یک پزشک همراه داشته باشم و پروتکل‌ها را رعایت کنیم، تا پایان پروژه، همه هزینه‌ها سی چهل میلیون تومان بیشتر نمی‌شود، بنابراین این کار به صرفه‌تر است.»

مسلخی در پایان درباره زمان اکران «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی که در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، بیان کرد: «ما در نظر داریم این فیلم را به صورت اینترنتی به نمایش بگذاریم البته هنوز منتظر پروانه نمایش هستیم.»

۵۷۵۷

کد خبر 1438830

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا سینمای ایران فیلم کمدی کارگردانان سینمای ایران نظر داریم پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی

آخرین قیمت انواع خودرو بنز برای امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است.

قیمت بنز صفر در بازار

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت بنز E ۲۰۰ مدل یک کلید صفر مدل ۲۰۱۸ در بازار ۱۹ میلیارد تومان شد که در دو هفته اخیر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رشد داشته است.

مدل ۲۰۱۷ این خودرو نیز به ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسید.

همچنین قیمت مرسدس بنز E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ چهار کلید ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان شد.

قیمت بنز C ۲۰۰ کارکرده مدل ۲۰۱۴ در بازار ۶ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان است.

بنز کارکرده CLS ۵۰۰ مدل ۲۰۰۹ نیز ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز انواع خودرو‌های بنز در بازار به دست خواهید آورد. ​

دیگر خبرها

  • ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه/ پیش‌بینی قیمت‌های فردا
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • خداحافظی سرد از بلینکن در چین/ فقط سفیر آمریکا در چین بلینکن را بدرقه کرد + تصاویر
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی