Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-08@18:42:09 GMT

منصوریان: من داماد آذربایجان هستم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۵۹۲۶

سرمربی جدید تیم تراکتور هم با اشاره به امکانات بی نظیر سخت افزاری تراکتور در ایران، گفت: امانتی ارزشمند را تحویل گرفته ایم که به یاری خدا با قهرمانی به مردم آذربایجان تحویل خواهیم داد.

علیرضا منصوریان دیروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی اظهار داشت: بیشترین موفقیت‌های دوره بازیگری من در استقلال بوده و با این تیم شناخته می‌شوم و اکنون می‌خواهم با قهرمانی و موفقیت در تراکتور، در دوره مربیگری نیز با نام تراکتور شناخته شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با ذکر خاطره‌ای از بازی تراکتور و نفت تهران که وی مربیگری تیم نفت را در آن بازی بر عهده داشت، گفت: با تمهیدات قبلی، حدود ۵۰ نفر تماشاگر را جمع کرده بودیم که طرفداران پرشور تراکتور تمام استادیوم را پر کردند و تماشاگران ما مجبور به تشویق تراکتور در بین آنها شدند که این ثروتی بزرگ برای تراکتور است.

منصوریان با اشاره به ابراز محبت طرفداران تراکتور به وی در مدت حضور در تبریز، گفت: ده برابر محبت‌هایی که در تهران و اصفهان مشاهده کرده‌ام را از سوی مردم تبریز و آذربایجان دیده‌ام و ان‌شاءالله جواب این محبت‌ها را با قهرمانی خواهم داد.

وی در پایان گفت: من داماد آذربایجان هستم و به خاطر تکلم به زبان ترکی در جمع خانواده، تا حدودی با این زبان آشنایی دارم و امیدوارم تا عید بتوانم کنفرانس خبری خود را با زبان ترکی برگزار کنم.

در این دیدار مدیرعامل شرکت آتا به عنوان حامی مالی (اسپانسر) باشگاه تراکتور و برخی از مدیران این باشگاه نیز حضور داشتند.

برچسب ها: منصوریان ، تراکتور ، فوتبال ایران لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000KJZ

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: منصوریان تراکتور فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۵۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد

اسماعیلی وزیر ارشاد: نمایشگاه کتاب امسال برای اولین بار در ۱۵۰ هزار متر در حال برگزاری است و بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند و هزاران ناشر در نمایشگاه حضور دارند.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • توضیح وزارت ورزش درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • توضیح اسبقیان درباره حواشی پرسپولیس - سپاهان و قهر منصوریان
  • فیلم/ جزئیاتی از برگزاری نمایشگاه کتاب از زبان وزیر ارشاد
  • رفتار عجیب شهربانو منصوریان 
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • رفتار عجیب و غیر حرفه ای شهربانو منصوریان، جنجال ساز شد!
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • شانس قهرمانی تراکتور از بین رفت/ کورسوی رسیدن به نایب قهرمانی
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی