Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شجاعی پیش از ظهر امروز در سفر به شهرستان شیروان اجرای دو طرح فرهنگی پردیس سینمایی و موزه این شهرستان را کلنگ زنی کرد.

استاندار خراسان شمالی در این مراسم با اشاره به سالگرد سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی اظهار کرد: استان خراسان شمالی در این سفر به‌عنوان گنجینه معرفت‌ها و فرهنگ‌ها معرفی شد و برای تحقق این امر باید زیرساخت‌های بیشتری را در حوزه فرهنگ و هنر استان فعال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گذشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود: تقویت حوزه فرهنگ و هنر باعث ثبت رشادت‌ها، دلاوری‌ها و ایثارگری‌های مردم استان در جنگ تحمیلی می‌شود.

شجاعی همچنین با تأکید بر لزوم اجرای این طرح‌ها در موعد مقرر گفت: پروژه پردیس سینمایی شیروان باید ۱۸۰ روزه و موزه بزرگ شیروان نیز بر اساس روزشماری یک‌ساله احداث شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی این اقدام را در راستای اجرای زمان معین پروژه‌ها دانست و گفت: به نتیجه رساندن هر پروژه در زمان مقرر ازجمله شئون مدیریت است و طولانی شدن طرح‌ها تا چندسال از ضعف مدیران است.

وی افزود: تأمین نداشته های حوزه فرهنگ و هنر ازجمله ضروریات کار مدیران است تا عرصه برای ظهور و بروز استعدادهای فرهنگی و هنری باز و نیاز علاقه‌مندان به این بخش تأمین شود.

شجاعی در ادامه این مراسم به بازدید از کتابخانه در حال احداث شیروان نیز رفت و گفت: برای تأسیسات و تکمیل آمفی‌تئاتر این مجموعه فرهنگی بودجه ویژه‌ای اختصاص داده می‌شود.

پردیس سینمایی امید شیروان با زیربنای ۷۰۰ مترمربع و ۹۵۰ مترمربع زمین با سه سالن و ظرفیت ۳۰۰ صندلی، با اعتبار اولیه ۱۲ میلیارد ریال از محل منابع سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های کشور و سازمان سینمایی اجرا می‌شود.

همچنین موزه شیروان با مساحت هزار و زیربنای هزار مترمربع، بااعتبار ۴۰ میلیارد ریال ساخته می‌شود بر اساس برنامه‌ریزی باید در یکسال آینده به اتمام برسد.

کد خبر 5038220

منبع: مهر

کلیدواژه: امور عمرانی استاندار خراسان شمالی محمدعلی شجاعی شیروان ویروس کرونا چهل سالگی دفاع مقدس هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا گرگان کرمانشاه دفاع مقدس دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد اربعین 99 اربعین حسینی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان

به گزارش «تابناک»، سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است