Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرارسیدن هفته نیروی انتظامی  و تبریک به سبزپوشان این نهاد، اظهار داشت: نیروی انتظامی در سطح شهرها و مرزها جان‌برکف شبانه‌روزی در حال خدمت می‌باشند و در جلسات دلسوزانه مسائل و مشکلات را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص فرارسیدن سالروز شهادت شهید نادر مهدوی نیز افزود: شهید مهدوی با یاد و نام خداوند، راه ورود آمریکایی‌ها را در خلیج‌فارس سد کرد و رشادت‌های این شهید والامقام و نیروهای دریایی سپاه توانستند جلوی هجمه عظیم آمریکایی‌ها را بگیرند ودر نهایت با پای بسته شهیدمهدوی را مظلومانه به شهادت رساندند.

امام‌جمعه لامرد با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی گفت:امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا جای پیاده‌روی عظیم به سمت کربلا خالی است و یک نعمت بزرگ را در این حرکت عظیم انقلابی و میثاقی  از دست دادیم که بسیار سخت است.

 حسین زاده ادامه داد: با تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه‌های امسال اربعین حسینی باید پویش‌های فضای مجازی در روز اربعین حسینی در لامرد راه‌اندازی شود و در روز اربعین زیارت‌های اربعین حسینی در منازل خوانده شود.

امام‌جمعه لامرد در ادامه سخنان خود با اشاره به ایجاد جنگ تمام‌عیار اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی تصریح کرد: امروز در یک جنگ اقتصادی و همه باید این موضوع را قبول کنند، این جنگ از اول پیروزی انقلاب بوده است که در زمان جنگ حتی اجازه خرید سیم‌خاردار هم نمی‌دادند.

وی اضافه کرد: امروز فرماندهی جنگ اقتصادی بر عهده وزارت خزانه‌داری آمریکا است که وظیفه شکل‌دهی تحریم‌های بانکی و غیر بانکی و حفظ ساختار و اعمال تحریم‌ها دارد، برجام نیز آمد که تمام تحریم‌ها برداشته شود اما موفق نشد.

 حسین زاده خاطرنشان کرد: امروز باید مسئولان تلاش بیشتر کنند و نگاه به داخل داشته باشند و نظارت‌ها بیشتر شودزیرا  ما مشکل نظارتی داریم که باید حل شود، برخی‌ها واقعاً به خودرو نیاز ندارند اما باز ثبت‌نام می‌کنند و این هجوم باعث می‌شود که مشکلات زیادی به وجود بیاید.

انتهای پیام/76013

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی اربعین نیروی انتظامی شهید لامرد حسین زاده امام جمعه اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یکشنبه شب در دیدار رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات، ضمن تقدیر از مدیریت امر مهم زمینه‌سازی حضور عاشقان در عتبات نور، اظهار کرد: در مقابل همت والای مردم ایران چنین کمک‌ها و مساعدت‌هایی هیچ نیست و بیشتر هم انتظار می‌رود.

وی با بیان اینکه اقیانوس کرم، شور و اشتیاق حسینی و ارادت ولایی مردم خیلی بیشتر از اینها است، افزود: به دلیل پیوندی که جریان بازسازی و زیارت عتبات عالیات با امر مقدس مقاومت منطقه دارد و فرماندهی مقاومت و عتبات عالیات شخصی به‌نام سردار سلیمانی است، از این رو انرژی و عشق لازم از اینجا به پیکر مقاومت تزریق می‌شود، پس عتبات عالیات را یک زیارت ساده نمی‌دانیم.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: سابقه آستانه‌بوسی و عتبات‌بوسی و سابقه بازسازی حرم و عتباتِ ایران دیرینه است.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: شیعیان متمکن غنی در جاهای مختلف دنیا هستند که اگر ما هم نباشیم کار عتبات عالیات و امام حسین (ع) را انجام می‌دهند اما ما نباید این افتخار را از دست بدهیم.

امام جمعه ساری با بیان اینکه ما باید از فرصت اربعین و خیل عاشق بیشتر استفاده کنیم، عنوان کرد: به‌خصوص زواری که از سمت شرقی و شمال می‌آیند و باید ظرفیت ۵۰۰ هزار نفر را به ۵ میلیون نفر برسانیم تا در داخل ایران خاطره خوش داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: دنیا به سمت مدرن و آسان‌تر شدن پیش می‌رود ما هم باید این روال را در مدیریت جریان اربعین در پیش بگیریم، زیرا این یک همایشی بی‌نظیر است که در جهان برای ما بازدارندگی دارد و بازدارندگی اربعین در برابر استکبار جهانی مسئله بزرگی است و رفتن ۵ میلیون جمعیت از ایران به عراق حرف دارد.

نماینده ولی فقیه در پایان خواستار حفظ امنیت مرزها، تسریع اجازه ورود زوار از کشورهای خودشان به ایران و بعد عراق، تقویت پروژه قطار از شلمچه به بصره و بعد به کربلا و بغداد، بسیج کردن شاه‌راه‌ها و شاه‌ریل‌ها، تسهیل امور و حذف بروکراسی اداری شد.

کد خبر 6091527

دیگر خبرها

  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود