Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام‌ سید‌مهدی جعفری در خطبه‌های امروز نماز جمعه پل‌سفید سوادکوه ، اظهار کرد: رعایت تقوا منجر به پیروزی در قیامت است و شهادت شهدا در دفاع مقدس برای حفظ اسلام و رعایت تقوا بود.

امام جمعه پل‌سفید‌سوادکوه با بیان اینکه انجام واجب و ترک گناه، خلاصه معنای تقوا است، افزود: ترک نماز جمعه در زمان امام معصوم که واجب است باعث پریشان‌حالی فرد و کاهش برکت می‌شود که برکت به معنای آرامش است و توجه به نماز جمعه باعث برکت در زندگی فرد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ایام اربعین اشاره کرد و با بیان اینکه امسال داغ عدم برگزاری پیاده‌روی اربعین و عدم حضور در بین‌الحرمین جا‌ماندیم و ویروس منحوس کرونا از بین برود و شیعیان جهان در بین‌الحرمین یکدیگر را ملاقات کنند، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که امسال اربعین در خانه بمانیم و زیارت اربعین و زیارت‌هایی که مناسبت دارد را بخوانیم و امسال زیارت اربعین را با ترجمه بخوانیم که هدف از قیام امام حسین(ع) در آن بیان شد که هدایت مردم از اهداف آن بیان شد.

جعفری با اشاره به اینکه کسانی که مغلوب دنیا شدند، پست و فرومایه بودند، امام حسین(ع) را به شهادت رساندند، اظهار کرد: 15 مهر‌ماه روز روستا و عشایر است و این مناسبت برای توجه به روستا و کشاورزی توسط مدیران است که دامداران و روستائیان، امنیت غذایی ما را تأمین می‌کنند و از توانمندی روستا استفاده شود و کشاورز و دامدار باید حمایت شوند و به دلیل گرانی علوفه دام‌ها فروخته نشود.

وی بر لزوم جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیر‌متعارف در روستا‌ها تاکید کرد و ادامه داد: روستا را از دست بدهیم، امنیت غذایی شهر از دست می‌رود و مسافرانی که فرهنگ‌های غلط را به روستا‌ها آورند به روستا صدمه زدند و مسؤولان به فکر باشند.

خطیب جمعه پل‌سفید‌سوادکوه با بیان اینکه جمعیت کشور ما رو به پیری می‌رود که در 30 سال آینده، ما از 5 کشور پیر دنیا می‌شویم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جمعیت، دغدغه دارند و پیری جمعیت را از همه خطر‌ها بزرگتر ذکر کردند.

جعفری با بیان اینکه نماز‌خوانی در سن کودکی باعث استمرار نماز‌خوانی تا پایان عمر می‌شود، خاطر نشان کرد: و آموزش رقص، آموزش موسیقی، آموزش آرایشگری، آشنایی با سگ و گربه، استخرهای مختلط و آموزش جنس مخالف مربی در مهد‌کودک‌های کشور داریم که برای آینده خطر دارد و در شهرستان هم پیگیری و بررسی می‌کنیم و اگر بود، جلوی آن را می‌گیریم.

وی با انتقاد از اینکه استفاده از ماسک در شهرستان سوادکوه زیر 50 درصد است و کادر درمانی خسته هستند و بسیاری از حافظان سلامت هم در مسیر خدمت به شهادت رسیدند، افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک مورد توجه باشد و مدیران برای تهیه ماسک و جلوگیری از حضور دلال‌ها در بازار ماسک کمک کنند.

امام جمعه پل‌سفید‌سوادکوه، گفت: میز‌خدمت در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود و نماز‌گزاران 20 دقیقه قبل از نماز در مصلی حاضر باشند.

انتهای پیام/86015/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پل سفید دفاع مقدس نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • بازتخصیص آب غیرمتعارف به ۳۱ صنعت استان یزد
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد