Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد پیرآیقرچمن عضو تیم ملی ناشنوایان دو و میدانی و پرتابگر دیسک تیم صنعت مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره لیگ دو و میدانی اظهار داشت: من ۲ مدال طلای المپیک، ۲ مدال طلای بازی‌های آسیایی و مدال جهانی را دارم. وضعیتم در سال گذشته خوب بود و مقام اول و دوم لیگ دو و میدانی کسب کردم، اما با توجه به اینکه فدراسیون ناشنوایان زیاد حمایت نکرد بدنم اُفت کرد و نتوانستم نتیجه لازم را بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: انشاالله با کمک انجمن ناشنوایان دو و میدانی و فدراسیون ناشنوایان برنامه ریزی خوبی صورت بگیرد تا بتوانم برای المپیک آینده رکورد خوبی را به ثبت برسانم.

من در صورت حمایت مقام اول لیگ دو و میدانی را کسب می کنم

پیرآیقرچمن گفت: رکورد ها‌ی امسال من نسبت به پارسال مقداری اُفت کرده است و بهترین رکوردم ۵۹ متر بوده است که امسال حد نصاب ۵۳  متر را در لیگ دو و میدانی به دست آورده ام. استادیوم‌های ورزشی به علت  شیوع ویروس کرونا بسته بود و نتوانستم به طور منظم تمرین کنم و از همه مهمتر حمایت کامل صورت نگرفت. اگر از من حمایت شود در آن صورت در لیگ دو و میدانی ورزشکاران سالم مقام اول را کسب می‌کنم.

توانایی ثبت رکورد بالای  ۶۰ متر را در المپیک  دارم 

دو و میدانی کار ناشنوا درباره اینکه از رقابت با دوندگان سالم چه درس‌هایی گرفته است، بیان کرد: من سال گذشته در مسابقات ناشنوایان مقام اول را کسب کردم و با ثبت رکورد ۵۸ متر قرار بود که به مسابقات هند اعزام شوم، اما متاسفانه من را به این رقابت‌ها نبردند و یک نفر دیگر جایگزین من شد. به هر حال این موضوع باعث شد که انگیزه ام را از دست بدهم. من بدون حمایت به رکورد ۵۸، ۵۹ متر در دو و میدانی رسیده ام و اگر فدراسیون ناشنوایان و انجمن دو و میدانی از من حمایت کنند در آن صورت رکورد بالای ۶۰ متر را می‌زنم.

فدراسیون ناشنوایان هنوز پول هزینه هایم را نداده است 

او درباره اینکه با هزینه‌های زیاد همچنان قصد دارد در دو و میدانی حضور داشته باشد یا خیر، بیان کرد: اگر مسئولان از من حمایت کامل کنند در آن صورت می‌توانم نتیجه لازم را بگیرم. من با ۲۸ سال سن کار درست و حسابی ندارم و بیمه نیستم و اگر فدراسیون ناشنوایان حقوق ماهیانه خوبی به من بدهد و مکمل‌های ورزشی را در اختیارم بگذارد در آن صورت در المپیک بالای ۶۰ متر می‌توانم پرتاب کنم. همه هزینه‌ها برعهده خودم است و فاکتور هزینه‌ها و مکمل‌ها را به فدارسیون داده ام، اما به من پول نداده اند.

دوست دارم برای کشورم افتخار آفرینی کنم 

او درباره تبعیض بین ورزشکاران معلول و سالم بیان کرد:کشور‌های اوکراین، روسیه و استرالیا به من پیشنهاد همکاری دادند تا برای آن‌ها  مسابقه بدهم، اما با توجه به اینکه  ایران را دوست دارم و خانواده ام در این کشور هستند به همین علت می‌خواهم برای کشورم افتخار کسب کنم. متاسفانه با وجود اینکه قهرمان المپیک هستم حمایتی از من نمی‌شود و فقط مربی ام هزینه‌های رفت و آمد من را تامین می‌کند. کمترین انتظارم  از رئیس فدراسیون ناشنوایان  این بود که مسابقات من را در لیگ دو و میدانی تماشا کند.

عضو تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان درباره اینکه دیدار با خسروی وفا رئیس کمیته پارالمپیک داشته است یاخیر، تصریح کرد:  بله من با مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  صحبت کرده ام، اما متاسفانه بین ورزشکاران سالم و ناشنوا خیلی تبعیض قائل می‌شوند.

بیشتر بخوانید

پیشتازی سپاهان در لیگ دو و میدانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون ناشنوایان فدراسیون ناشنوایان لیگ دو و میدانی آن صورت هزینه ها مقام اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!

سرمربی و کادر تیم قهرمان آسیا با گذشت حدود دو ماه از سال جدید هنوز قراردادی با فدراسیون امضا نکرده اند اما همچنان اصولی رئیس بخش فوتسال فدراسیون مشغول مانور تبلیغاتی برای خود و روسایش است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ جدای از اینکه در فاصله سه ماه تا مسابقات جام جهانی فوتسال هنوز قرارداد سال 1403 وحید شمسایی و دستیارانش امضا نشده، همچنین از فروردین سال 1401 که فعالیت کادر فعلی در تیم ملی فوتسال آغاز شد، مربیان در بهمن 1402 دستمزد 20 ماه فعالیت خود را گرفتند و حدود 19 ماه بدون پول کار کردند! 

با توجه به شرایط خوب فنی  تیم ملی فوتسال و امکان کسب سکو در جام جهانی ازبکستان، فدراسیون فوتبال بهتراست قراردادهای جدید رادراسرع وقت منعقد نموده، حقوق عقب مانده پرداخت شودو هچنین پاداش‌هایی متناسب با تیم‌های دیگربرای قهرمان آسیا  درنظر یگیرد تا انگیزه های این تیم درجام جهانی پیش رو دوچندان شود. 

دیگر خبرها

  • اوسمار: تا روز آخر می‌جنگیم/دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان می‌شود
  • هاشمی‌نسب: قهرمان شویم یا نشویم به استقلال افتخار می‌کنیم
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • ثبت رکورد تاریخی ورزشکاران قزوینی در مسابقات المپیک
  • فردا رکورد لورکوزن را خراب می‌کنیم
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند