Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل فرشتگان در همکاری مشترک با انجمن خانواده ناشنوایان ایران از فرهنگ واژگان زبان اشاره ایرانی رونمایی کردند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، بر اساس تفاهم نامه مشترک همکاری که مابین علی مقداری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی-واحد بین المللی فرشتگان و حامد عابدین زاده رئیس انجمن خانواده ناشنوایان ایران در تاریخ ۲۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ به طور رسمی منعقد گردید:

مدیران هر دو مرکز بعد از برگزاری جلسات متعدد و بررسی موانع پیش روی جامعه ناشنوایان به طور مشترک بر گسترش "زبان اشاره ایرانی" تاکید کردند و طرح نامه "طراحی و پیاده سازی اَپلیکیشن زبان اشاره ایرانی" را با همکاری کمیته فنی متشکل از علیرضا نجف پور، کیخسرو رنگرز حق، حسام الدین قنبر، حامد عابدین زاده،  مینو عالمی، وحیده نظری، زینب جاوید، و فرزاد پور محمد روحی آغاز نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور تحقق اهداف وپیشبرد برنامه ها در نظراست تا از مساعدت و همکاری صاحب نظران، پژوهشگران، و کارشناسان متخصص برای جمع آوری واژه های جدید و تهیه دستور زبان اشاره ایرانی اقدام شود. از این رو، از صاحب نظران علاقمند دعوت می‌شود برای همکاری با پست الکترونیکی ZEI@ISDPF.ir تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/4139/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی زبان اشاره واحد بین الملل فرشتگان زبان اشاره ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۷۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور