Web Analytics Made Easy - Statcounter

شجاع خلیل‌زاده گفت: بازیکنان پرسپولیس با جان و دل مقابل النصر بازی خواهند کرد و امیدوارم با فینالیست شدن نتیجه زحمات‌مان را بگیریم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شجاع خلیل‌زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره بازی مقابل پاختاکور اظهار داشت:

بازی با پاختاکور، خیلی بازی سختی برای ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها هم از لحاظ بدنی و هم استقامتی شرایط خوبی داشتند، ولی خدا را شکر توانستیم با یک بازی خوب و منطقی و با تدابیر کادر فنی شکست‌شان دهیم و دل مردم ایران را در این وضع اقتصادی شاد کنیم.

وی درباره بازی برابر النصر نیز گفت:

النصر تیم خیلی خوب و منظمی است و بازیکنان خارجی قوی هم دارد. امیدوارم بتوانیم النصر را هم شکست دهیم و به فینال رقابت‌ها راه پیدا کنیم. هواداران پرسپولیس این را بدانند که بازیکنان با تمام توان و با جان و دل مقابل النصر بازی خواهند کرد. این بازی آخر ما در قطر است و امیدوارم که بتوانیم با پیروزی مقابل النصر دل هواداران عزیز را شاد کنیم.

شجاع خلیل‌زاده در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است که سرخپوشان برای دومین بار در سه سال اخیر به فینال آسیا راه پیدا کنند، خاطرنشان کرد:

همیشه هواداران در این چند سال به بازیکنان امیدوار بودند، می‌دانند که بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و امیدوارم هواداران قدر چنین بازیکنانی را بدانند، همان‌طور که بازیکنان قدر هواداران را می‌دانند و امیدوارم که تمام زحمات ما منجر به رسیدن پرسپولیس به فینال شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس النصر النصر پرسپولیس شجاع خلیل زاده لیگ قهرمانان آسیا شجاع خلیل زاده مقابل النصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، نسبت به شانس تیمش برای جبران شکست 1-0 مقابل دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، خوش‌بین است.

شاگردان لوئیس انریکه در بازی رفت روز چهارشنبه عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و روی گل نیکلاس فولکروگ، با شکست آلمان را ترک کردند.

امباپه که یکی از بازیکنان ضعیف پی‌اس‌جی در بازی هفته گذشته بود، امیدوار است تیمش با روحیه بالا به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

امباپه پیش از بازی حساس مقابل دورتموند به لوپاریزین گفت: تیم ما بسیار آرام است. مطمئنیم و مصمم هستیم که می‌خواهیم شکست را جبران کرده و به فینال راه پیدا کنیم. فکر می‌کنم این بازی به خوبی پیش می‌رود و برای آن آماده‌ایم.

بازیکنان باید با روحیه خود را برای این بازی حساس آماده کنند. من با روحیه خوب وارد این بازی خواهم شد، آماده‌ام تا از پیراهن تیمم دفاع کنم و به فینال راه پیدا کنیم."

امباپه که گفته می‌شود در تابستان به رئال مادرید منتقل می‌شود، این فصل برای آخرین بار شانس این را دارد که پاری سن ژرمن را به قهرمانی چمپیونزلیگ برساند.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرسپولیس: شجاع، جوان، پرانرژی!
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود؛ امیدوارم آدم‌های جوگیر در استادیوم‌ها نبینم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود