Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید شفاعت کارشناس رادیولوژی بیمارستان نمازی شیراز، بر اثر ابتلا به کرونا جان باخت تا شمار شهدای مدافع سلامت استان فارس به ۲ برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز به دنبال شهادت این عضو کادر درمان بیمارستان نمازی، طی پیامی ضمن تسلیت این ضایعه، خواستار توجه بیشتر مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام دکتر مهرزاد لطفی آمده است؛ "کشور عزیزمان ایران در گذر از رشادت‌ها و دلاوری‌های فرزندان غیورش طی سال‌های پرافتخار انقلاب اسلامی، در طی ماه‌های اخیر قهرمانانی تازه به خود دید که با تاسی به فرهنگ جهاد و ایثار جبهه‌های حق علیه باطل، در برابر تهدیدی تازه ایستادند.

قهرمانانی از جنس شرافت و اخلاق که هر لحظه حضورشان، سرمشقی از عشق و ایمان است و در طی بیش از هفت ماه گذشته، حماسه آفرین و خالق صحنه‌هایی از مهر به انسانیت بودند، اما گاه به بهای جان... "

لطفی در پیام خود با اشاره به اینکه مرحوم سعید شفاعت چهاردهه قبل لباس رزم بر تن، در برابر دشمن بعثی به دفاع از کیان کشور پرداخت و در این روز‌ها به گونه‌ای دیگر قهرمانانه زیست و به همه درس آزادگی و اخلاق داد؛ شهادت این عضو کادر درمان را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادردرمان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز

طی مراسمی دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلان شهر شیراز و منطقه قره پیری انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط سازمان مدیریت جهاد کشاورزی استان فارس، صبح امروز_ دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز و منطقه قره پیری در سطح حدود ۹۰ هکتار با به‌کارگیری ادوات مکانیزه سبک و سنگین صورت گرفت.

عملیات امحاء این مزارع آلوده با عنایت به نظر شبکه بهداشت و درمان به جهت آلودگی و با دستور مقام قضائی و همکاری دستگاه‌های متولی در قالب گشت هم‌پوشان اجرایی شده است.

این عملیات با حضور محمد میرزایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز و آرش طاهری معاون فنی و اجرایی و فرهاد اتحاد نژاد رئیس مرکز جهاد کشاورزی حومه شیراز به جهت نظارت کامل بر حسن اجرای کار انجام شد.

به گزارش ایمنا، اولین مرحله از عملیات امحا مزارع مذکور در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان‌شهر شیراز در روز سه‌شنبه، یازدهم اردیبهشت صورت گرفت که در این اقدام محصولات کشاورزی بیش از ۱۰ قطعه از مزارع امحا شد.

کد خبر 751164

دیگر خبرها

  • جشن دومین کلین شیت با کاپیتان 21 ساله
  • دومین مرحله از عملیات امحاء مزارع آلوده به فاضلاب در شمال غرب کلانشهر شیراز
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • یادی از شهید امیررضا علیزاده ، شهید مدافع حرم
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد
  • فیروزآباد با ۱۰۴ میلی متر پیشتاز بارندگی اخیر فارس
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)