Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@02:46:37 GMT

فارس می‌تواند در عرصه بین الملل اسوه باشد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۹۸۴۴۳

فارس می‌تواند در عرصه بین الملل اسوه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف‌الله دژکام ظهر امروز در دیدار با وزیر صمت و مجمع نمایندگان فارس با اشاره به محرومیت‌های زیادی که سالیان سال گریبان فارس را گرفته است، اظهار داشت: سالیان زیادی است که فارس با محرومیت‌های مختلفی رو به رو بوده و امید است با تلاش کارگزاران انقلاب محرومیت‌های فارس برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نشست افزود: محرومیت فارس سالیانی است که مشهود است و باید تمامی مسئولان کشور به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند تا عدالت در کشور و استان فارس اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: در گام دوم اگر فارس برترین استان کشور نباشد به مردم فارس ظلم شده است بلکه باید تمامی ارکان انقلاب در زمینه صنعت، معدن و تجارت احیا شود، این در حالی است که در حوزه اقتصاد شعاری وجود دارد که باید درون زا و برون نگر باشد.

دژکام با بیان اینکه توانسته‌ایم در حوزه درون زا بودن فعالیت‌های خوبی انجام دهیم، تاکید کرد: علی‌رغم درون‌زا بودن نتوانسته‌ایم برون‌زا باشیم. با این حال فارس از صدر اسلام تاکنون در تجارت و صادرات فعال بوده و امید است بازرگانان استان فارس بتوانند در بازارهایی که کالاهای استان را می‌شناسند بیشتر فعالیت کنند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: کارت‌های بسیار زیادی از بازرگانان فارس باطل شده و امید است در سال جهش تولید بتوانیم موانع را از مسیر فعالین اقتصادی برداشته و امکان رونق تولید را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ ن

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز ولی فقیه عدالت محرومیت نماینده ولی فقیه در فارس امام جمعه شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۹۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس با بیان اینکه با جدیت پیگیر مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار در حوزه روستایی از دستگاهای اجرایی هستیم، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای این مصوبات کوتاهی نکنند.

حامد رستمی امروز، ۷ اردیبهشت در حاشیه یکی از بازدیدهای روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

وی از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستاها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

وی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر این‌ها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله دژکام: بی‌انصافی در حق کارگر نباید انجام شود
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • تغییر عرصه بین‌الملل به واسطه اقتدار جمهوری اسلامی ایران
  • کارگران سربازان جنگ اقتصادی و معلمان سربازان جنگ فرهنگی هستند
  • سبک زندگی اسلامی-ایرانی اولین مسئله‌ در برش استانی نقشه مهندسی کشور است
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد