Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-04@10:12:46 GMT

مردم در سختی هستند و صدایشان شنیده نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۰۵۰۴

مردم در سختی هستند و صدایشان شنیده نمی‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی به انتقادها از سفرش در ایام کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به انتقادها از سفرش در ایام کرونا و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی واکنش نشان داد.

وی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «‏برخی انتقاد می‌کنند چرا در جمع مردم حضور پیدا می‌کنید زیرا این موضوع به پروتکل‌های بهداشتی آسیب می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی در خوزستان جنگ بود باید جانمان را کف دست می‌گرفتیم و می‌رفتیم. مگر در دوران دفاع مقدس که سرزمینمان در خطر بود جان بر کف پشت خاکریزها نمی‌ایستادیم؟

امروز نیز جنگ اقتصادی است، مردم در سختی هستند و صدایشان شنیده نمی‌شود. مجلس باید در میان مردم باشد و نمی‌توانیم به هر بهانه‌ای بگوییم این امر امکان‌پذیر نیست و این وظیفه را به آینده‌های نامعلوم موکول کنیم.»

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئیس مجلس محمدباقر قالیباف پروتکل های بهداشتی ایام کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • آنچه درباره امام صادق‌(ع) کمتر شنیده‌اید
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • سختی کار نفتی‌ها