Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@02:10:58 GMT

افشاگری لژیونر محبوب علیه مارک ویلموتس

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۵۰۰۶۱۲

افشاگری لژیونر محبوب علیه مارک ویلموتس

رویداد۲۴   علی قلی زاده هافبک تیم فوتبال شارلوای بلژیک در جدیدترین صحبت‌های خود در مورد حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران گفت:

من در مورد ویلموتس حرفی ندارم. فقط می‌توانم بگویم او در ایران هیچ دوستی ندارد. کسی را نمی‌توانید پیدا کنید که حرف خوبی درباره او بزند. از نظر مساله مالی اختلافاتی بین او و فدراسیون فوتبال ایران به وجود آمد، اما واقعیت این است که او نتایج خوبی نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
با مربیگری او ما دوبازی مهم مقابل بحرین و عراق را از دست دادیم.بیشتر بخوانید: گمانه زنی‌ها در پرونده زم قابل اعتماد نیست/ حکم بدوی پرونده رئیس سابق هلال احمر صادر شده استمن هرگز ادعا و شکایتی نداشتم و حضور در تیم ملی کشورم برایم افتخار است. من در شروع کار ویلموتس نبودم، اما وقتی یک مربی برنده نمی‌شود این سوال به وجود می‌آید که آیا او انتخاب‌های درستی داشته است؟ در مورد ویلموتس و در دو مسابقه‌ای که تیم ملی نیاز مبرمی به برد داشت این برایم تعجب آور بود که کاوه رضایی فقط یک دقیقه بازی کرد و من اصلا بازی نکردم. در حالی که فکر می‌کنم اگرما بازی می‌کردیم شاید می‌توانستیم به تیم کمک کنیم. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران استراماچونی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ کره جنوبی در فصل آینده چند بازیکن ایرانی را به خود خواهد دید تا در این لیگ نیز بازیکنان ایرانی حضور داشته باشند.

بنابر اعلام رسانه‌های کره‌ای سه بازیکن ایرانی تا کنون جذب این لیگ شده‌اند. عارف مرادی قطر پاسور سابق فولاد سیرجان ایرانیان پس از قبولی در تست‌های لیگ کره به عضویت اینچئون کال جامبوس قهرمان چندین فصل کره جنوبی در آمد و هیچ بعید نیست در جام باشگاه‌های آسیا برابر تیم سابق خود فولاد سیرجان قرار بگیرد.

علی فضلی قطر پاسور ایرانی که چند سالی در لیگ فنلاند توپ می‌زد با عقد قراردادی راهی سامسونگ بلوفانگز یکی از قدیمی‌ترین تیم‌های این کشور شد. علی حق پرست بازیکن سابق و جوان ایفا سرام اردکان نیز شاگرد فیلیپ بلین در تیم سئول ووری کارد هانسا شد.

البته این بازیکنان سهمیه آسیایی این باشگاه‌ها محسوب می‌شوند و اگر این سه باشگاه یک بازیکن خارجی دیگر در پست‌های بازیکنان ایرانی بخرند، احتمالا بازیکنان ایرانی نیمکت‌نشین خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • هفت محبوب پرسپولیس در باشگاه صدتایی‌ها
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • گلر استقلال محبوب ماند