Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هیج چیز به اندازه تقویت سیستم ایمنی بدن، نمی‌تواند شما را در برابر سیل ویروس‌ها در امان نگه‌دارد. حالا که ویروس سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا هم‌زمان جان گرفته‌اند و سلامت همه ما را تهدید می‌کنند، باید با کمک برخی از مواد غذایی، ویروس‌ها را دور بزنید و سلامتتان را تضمین کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب طرز تهیه یک اسموتی سرشار از آنتی‌اکسیدان و ویتامین‌های ضروری را به شما آموزش می‌دهیم. اسموتی زنجبیل مقاومت بدن شما را در برابر بیماری‌ها بالا می‌برد و احتمال درگیر شدنتان با این ویروس‌ها را کاهش می‌دهد. پس حتما هر چند روز یکبار سراغش بروید.

مواد لازم برای تهیه اسموتی زنجبیل

پرتقال یک عدد
موز نصف
یخ به مقدار لازم
عسل دو قاشق چای‌خوری
زنجبیل تازه رنده شده یک قاشق چای‌خوری سرخالی
ماست  نصف فنجان

بیشتربخوانید

آموزش آشپزی؛ از آبگوشت متنجنه و نان گاتا گردویی تا خوراک مرغ اسپانیایی + تصاویر

طرز تهیه اسموتی زنجبیل

پیش از این طرز تهیه اسموتی پرتقال را به شما آموزش داده بودیم، اما اینبار می‌خواهیم با ترکیب پرتقال و چند ماده مغذی دیگر، یک اسموتی ضد بیماری را برای شما آماده کنیم.

برای شروع پر‌های پرتقال را جدا کنید و قسمت گوشتی داخل پرتقال (پالپ) را از پوست خارجی آن جدا کرده و در مخلوط‌کن بیندازید. موز را هم به آن اضافه کنید و عسل را همراه با رنده زنجبیل و یخ روی آن بریزید. مخلوط‌کن را روشن کنید تا مواد خوب با هم ترکیب شوند. اگر نمی‌خواهید این نوشیدنی بیش از اندازه خنک باشد، مقدار یخ آن را کم در نظر بگیرید.

مرحله دوم

ماست کم‌چرب یا ماست لاکتیویا که سرشار از باکتری‌های مفید پروبیوتیک است را به مواد اضافه کرده و مخلوط‌کن را یکبار دیگر روشن کنید. نوشیدنی شما آماده است. می‌توانید آن را در لیوان دلخواه بریزید و با برش‌های میوه یا خامه‌ترش تزیین کنید.

چند نکته

حتما شنیده‌اید که زنجبیل به مبارزه بدنتان با ویروس‌ها کمک می‌کند. اضافه شدن زنجبیل و عسل به این اسموتی، کمک بزرگی به تقویت سیستم ایمنی شما می‌کند.

 

منبع: کتاب کاله

انتهای  پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرز تهیه آموزش آشپزی طرز تهیه اسموتی زنجبیل تهیه اسموتی ویروس ها طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند

ایسنا/کردستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مشارکت مردم در همه زمینه‌ها به موفقیت منجر خواهد شد، لذا از ظرفیت مردم باید در بحث مبارزه با مواد مخدر استفاده شود.

 مهدی رمضانی، امروز پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان اینکه تمام دستگاه‌های حاکمیتی و اجرایی باید در زمینه مبارزه با مواد مخدر، نقش آفرینی و سهم خودشان را در این حوزه ایفا کنند، اظهار کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد قابل احترام است، اما این نهادها کارکرد صحیح خودشان را در اغلب موارد به ویژه در بحث مبارزه با مواد مخدر انجام نداده اند.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تحقق شعار سال تأکید کرد: تجربه ثابت کرده است که در حوزه‌هایی که مردم مشارکت مردم داشته‌اند،  موفق بوده‌ایم و اکنون نیز یکی از حوزه‌های جدی که باید از ظرفیت بی بدیل مردم استفاده شود، مبارزه با مواد مخدر است.

رمضانی با تأکید بر نقش آموزش در آگاه سازی جامعه ادامه داد: آموزش و پرورش با دعوت از اصحاب فکر و نظر سعی کند جامعه هدف خود را در زمینه آسیبهای مواد مخدر آگاه کنند.

وی با تاکید بر غربالگری درست و هدفمند در کمپ های ترک اعتیاد، اظهار کرد: در حوزه ترک اعتیاد یک چرخه مالی معیوب وجود دارد و این باید اصلاح شود، ضمن اینکه مکانی جدا برای معتادان با بیماری خاص ایجاد شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آموزش یک مدل نوشیدنی کافی شاپی خوشمزه با طالبی 
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • ۸ نکته مهم برای تهیه یک زیتون پرورده گیلانی اصل + طرز تهیه
  • طرز تهیه اکبرجوجه با آب نمک به سبک رستورانی
  • طرز تهیه اکبر جوجه با آب نمک به سبک رستورانی + راز خوشمزگی و نرم شدن گوشت جوجه
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم)