Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰۰ بسته لوازم التحریر به همت مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی(ع) بیرجند بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی ابراهیمی مقدم» امروز (۱۲ مهر) در گفتگو با رسانه های گروهی استان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان به لوازم التحریر اظهار کرد: ۱۰۰ بسته لوازم التحریر به ارزش هر بسته یک میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول اجرایی مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام شهر بیرجند گفت: این بسته ها شامل کیف، دفتر، خودکار، مداد، مداد رنگی، جامدادی، قمقمه و ماسک بوده است.

 

ابراهیمی مقدم ادامه داد: این بسته های لوازم التحریر که با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) منطقه یک تهیه شده است که در بین دانش آموزان نیازمند شناسایی شده تحت پوشش مرکز نیکوکاری مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع شد.

 

وی با اشاره به همراهی و مشارکت خوب نمازگزاران این مسجد در طرح های نیکوکاری این مرکز خاطر نشان کرد: از ابتدای سالجاری نیز بالغ بر ۲۳۰ میلیون تومان در قالب کمک های مردمی به خانواده های نیازمند شناسایی شده اختصاص یافته است.

 

ابراهیمی مقدم در پایان با اشاره به استمرار این کمک ها از سوی مرکز به خانواده های نیازمند واقعی بیان کرد: مردم عزیز استان می توانند از طریق شماره کارت بانکی 6037997950048158 و یا مراجعه حضوری به آدرس خیابان معلم _ مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی خود این مرکز را در یاری رساندن به نیازمندان واقعی همراهی کنند.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته لوازم التحریر مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی ع خراسان جنوبي بیرجند دانش آموزان نیازمند مسجد امام حسن مجتبی لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۵۰۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • کتابخانه سیار، روشی خلاق برای ترویج کتابخوانی
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • تولید روزانه بیش از 170 تن زباله در مهاباد
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس